شناسهٔ خبر: 67501995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س):

حرکت در مسیر حفظ ارزش‌ها در انتخابات موجب شادی اهل‌بیت‌(ع) می‌شود

قم - ایرنا - تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: اگر انتخاب ما در مسیر احیای امر اهل‌بیت(ع) و حفظ ارزش‌های اسلامی باشد موجب شادی اهل‌بیت(ع) می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی روز چهارشنبه در دیدار اعضای هیأت امنای هیأت رزمندگان اسلام اظهار داشت: اهل‌بیت(ع) در جایی که خدمتی به مردم شود و امر آن بزرگواران احیا شود، شاد هستند.

وی یادآور شد: این انقلاب ۴۵ سال روی پای خود ایستاده است، ولی برخی از روی ناآگاهی همه خدمات این ۴۵ سال را زیر سؤال می‌برند و می‌گویند ۴۵ سال به مردم دروغ گفته شده است.

وی با بیان اینکه بعد از یک‌هزار و ۴۰۰ سال امتی آمده است که پای نظام اسلامی ایستاده و در هشت سال دفاع مقدس جنگیده و از پای ننشسته است، افزود: هیأت رزمندگان از افرادی تشکیل شده که خاک جبهه را خورده و در جبهه‌ها ایثار کرده‌اند و برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جان و سلامت خود مایه گذاشته بودند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، رسالت هیأت رزمندگان اسلام را حفظ آثار انقلاب، ارزش‌های مورد تأکید شهدا و آرمان‌های امام دانست و افزود: نباید نسبت به انحراف آسوده‌خاطر باشید؛ بلکه باید همیشه مراقب باشید و هیچ‌گاه از رسالت‌های خود غافل نشوید تا شیطان شما را از مسیری که در آن قدم گذاشته‌اید منحرف نکند.

وی با بیان اینکه ماه محرم ماه حزن آل الله است، ابراز داشت: امام صادق (ع) فرمودند شادی و غم شیعیان با شادی و غم ما گره خورده است.

وی افزود: خداوند فرمود ما شما را بیهوده نیافریدیم، یعنی همه چیز انسان روی حساب است از این‌ رو شادی و غم ما هم باید از روی حساب باشد و اهل‌بیت(ع) به ما خط داده و فرمودند شیعیان ما با شادی ما شاد و با غم ما غمگین هستند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه ماه محرم از ماه‌هایی است که امام رضا (ع)نسبت به آن به ما جهت و خط داده‌اند، گفت: امام هشتم می‌فرمایند مردم عصر جاهلی هم به ماه محرم احترام می‌گذاشتند و در این ماه جنگ و دعوا نمی‌کردند ولی امت پیامبر که با تعالیم متعالی اسلام آشنا شده بودند در ماه محرم با اشرف مخلوقات و ذریه پیامبر خود جنگیدند و ایشان را به شهادت رساندند، ناموس‌شان را به اسارت بردند و به آنها جسارت کردند و اموال‌شان را به غارت بردند.

نظر شما