شناسهٔ خبر: 67501447 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی:

تجارت الکترونیکی، همچنان با سرعت می‌تازد شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: روند رشد تجارت الکترونیکی در سه ماهه اول سال استمرار داشته و امسال منتظر دستاوردهای خوبی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)؛ «امین کلاهدوزان» رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به رشد قابل توجه و صعود چشم‌گیر تجارت الکترونیکی در سه ماهه اول سال 1403 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، گفت: با استقبال فوق العاده و همراهی همه صاحبان کسب و کار، حجم معاملات تجارت الکترونیکی کشور، در سه ماهه اول به 964 همت رسید که نسب به سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینمادهای صادر شده در مدت مذکور، افزود: با رشد 46 درصدی صدور اینماد به نسبت مدت مشابه اکنون بیش از 228 هزار اینماد فعال در سطح کشور وجود دارد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به امضای الکترونیکی صادره در این مدت، خاطرنشان کرد: صدور بیش از یک میلیون و دویست هزار امضای الکترونیکی یعنی رشد قریب به 61 درصدی به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، نشان از توجه و استقبال مردم و کسب و کارها از این خدمت مهم و راهبردی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دارد.

کلاهدوزان در پایان، برداشتن موانع موجود بر سر راه کسب و کارها، تسهیل‌گری و توسعه بازارهای جدید را مهم ترین رویکردهای مرکز دانست.

انتهای پیام/

نظر شما