شناسهٔ خبر: 67501337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در دولت سیزدهم؛

۱۰ میلیون تن کالا از خراسان جنوبی ترانزیت شده است

بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در سه سال گذشته میزان کالای حمل شده ترانزیت از خراسان جنوبی ۱۰ میلیون تن بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در دولت سیزدهم اجرای روکش آسفالت و نگهداری راه‌ها به طول دو هزار و ۳۹ کیلومتر و اجرای خط کشی به طول ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر در خراسان جنوبی داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین اجرای روشنایی راه‌ها به طول ۲۰ کیلومتر را در سه سال اخیر داشته‌ایم و نقاط پرحادثه رفع شده مصوب ۱۱، سه نقطه در دست اقدام، ۲۷ نقطه غیر مصوب در طی سه سال انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات نصب گاردریل و همزمان بالی شکل کردن و نصب حفاظ ۷۵ کیلومتر نیز در استان صورت گرفته است، گفت: طراحی، ساخت، جانمایی و نصب تابلو به طول دو هزار و ۶۰۰ مترمربع و اجرای شیب شیروانی ۳۸۰ کیلومتر، تبدیل آب نما به پل ۲۱ دستگاه، تعمیرات اساسی پل‌ها ۸۰ دستگاه نیز در سه سال گذشته صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: در دولت سیزدهم ساخت راه‌های روستایی ۱۸۴ کیلومتر طی سه ساله، اجرای سامانه‌های حمل و نقل هوشمند ITS و ایجاد ۴ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در خراسان جنوبی انجام شده است.

جلال زاده با بیان اینکه احداث سه باب نمازخانه بین راهی و سه باب راهدار خانه در دولت سیزدهم در خراسان جنوبی داشته‌ایم، بیان کرد: یک باب نیز در حال احداث است.

وی با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم در خراسان جنوبی میزان مسافر جا به جا شده ۵ میلیون و ۸۹ هزار و ۷۳۰ نفر بوده است، گفت: در این مدت ۲۱ میلیون تن کالا نیز حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در سه سال گذشته میزان کالای حمل شده ترانزیت از خراسان جنوبی ۱۰ میلیون تن و میزان کالای حمل شده صادرات یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۱۲ تن بوده است.

نظر شما