شناسهٔ خبر: 67501049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

معاون حقوقی ارتش: مردم روز جمعه کار ناتمام انتخابات را تکمیل کنند

معاون حقوقی ارتش گفت: در مرحله اول اتفاق مناسبی رخ داد و دو نامزد عزیز که حائز حداکثریت آراء بودند به مرحله دوم راه یافتند؛ برای اینکه کار به اتمام برسد و ماموریت ملت محقق شود، این حضور جمعه ۱۵ تیرماه استمرار خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: امیر سرتیپ دوم مسلم یعقوبی معاون حقوقی ارتش با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در جمعه آینده و اهمیت تکمیل کار مرحله اول انتخابات گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند استمرار استقبال یا بدرقه شهدای خدمت که به مردم به صورت خودجوش و میلیونی به صحنه آمدند، تکمیل این کار شرکت در انتخابات است.

به گزارش فارس، وی افزود: در مرحله اول اتفاق مناسبی رخ داد و دو نامزد عزیز که حائز حداکثریت آراء بودند به مرحله دوم راه یافتند؛ برای اینکه کار به اتمام برسد و ماموریت ملت محقق شود، این حضور جمعه ۱۵ تیرماه استمرار خواهد داشت.

به گفته امیر یعقوبی، کشور به برکت خون شهدا با درایت مسئولین و بصیرت انقلابی مردم ایران صاحب یک رئیس جمهور در شان خود خواهد شد که ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد.

معاون حقوقی ارتش در پایان تاکید کرد: مقام ریاست جمهوری طبق قانون اساسی عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از مقام معظم رهبری است و اختیارات بسیار گسترده‌ای در قانون اساسی دارد لذا می‌تواند کشور را با سکانداری مناسب به ساحل آرامش برساند.

برچسب‌ها:

نظر شما