شناسهٔ خبر: 67500879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

دفاع مقدس باعث تثبیت ارزش های انقلابی ملت ایران شد

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران تصریح کرد: دفاع مقدس ارزش‌های انقلابی ملت بزرگ ایران را تثبیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سرهنگ محمدحسن سلامی طی سخنانی در جمع معدن‌داران استان مازندران که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان برگزار شد، با بیان این که ۸ سال دفاع مقدس امتحان بزرگ و یک افتخار بزرگ تاریخی برای مردم ما بود، اظهار داشت: دفاع مقدس و به عبارت بهتر جهاد مقدس هشت ساله ملت ایران اسلامی حکم معجزه انقلاب را داشت که پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی را مستحکم کرد.

وی با اشاره به این که دفاع مقدس ارزش‌های انقلابی ملت بزرگ ایران را تثبیت کرد، گفت: ارزش‌هایی از جنس ایثار، فداکاری، اخلاق، ایمان، معنویت، تبعیت از ولایت، وحدت و حماسه در دوران دفاع مقدس به اوج رسید و سبب موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: پیروزی‌های بزرگ ما در دفاع مقدس در سایه ایمان به معنویت شکل گرفت و ثابت شد هر جایی ایمان ما مستحکم‌تر بود معنویت بیشتر بود و پیروزی‌های بیشتری هم رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد کرد: ارزش‌های دفاع مقدس ارزش‌های شهدای ما هستند که انقلاب را بیمه، آینده این کشور را تضمین و جوانان ما را از آسیب‌های گوناگون فرهنگی اجتماعی حفظ می‌کند.

سلامی در ادامه با اشاره به این که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین و خاص‌ترین مرکز دفاع مقدس کشور است، گفت: هم اکنون سالانه حدود ۷۰ هزار نفر دانش آموز، دانشجو، جوانان و راویان دفاع مقدس از این موزه بازدید می‌کنند.

وی با بیان این که این مرکز تاکنون با اعتبارات دولتی طی ۱۵ سال تا سقف ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: برای جذب اعتبار از طریق شهرداری و شهرداری‌ها، منابع استانی، خیرین و واقفان هدف گذاری شده است.

نظر شما