شناسهٔ خبر: 67500128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی شهرستان کرمانشاه:

نصب سرعت‌کاه در بزرگراه‌های کرمانشاه ضروری است

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی شهرستان کرمانشاه گفت: در شورای ترافیک جهت حفظ جان شهروندان و هم‌وطنان مجبور به نصب و راه‌اندازی سرعت‌کاه در دو بزرگراه کرمانشاه شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الله عزیزی امروز _ چهارشنبه سیزدهم تیر _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در سال ۱۴۰۲ آمار تصادفات منجر به فوت در شهر کرمانشاه رتبه بالای کشوری را به خود اختصاص داده که در همین راستا با اقدامات ترافیکی و با همکاری معاونت ترافیک شهرداری کرمانشاه جهت کاهش تصادفات اقدام به نصب تجهیزات و علائم ترافیکی و اصلاح هندسی کرده‌ایم.

وی افزود: ایجاد پل‌عابر پیاده، اصلاح هندسی، نصب ۱۷ دوربین ثبت تخلف آمار کشته‌های بزرگراه‌ها را کاهش نداده و بازدارندگی لازم را نداشته، لذا در شورای ترافیک جهت حفظ جان شهروندان و هم‌وطنان مجبور به نصب و راه‌اندازی سرعت‌کاه در دو بزرگراه کرمانشاه شدیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۳ درصد تصادفات استان در سال گذشته مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده، گفت: از این ۸۳ درصد حدود ۶۰ درصد مربوط به بزرگراه امام و جانبازان بوده؛ گاهی برای نجات یک شهروند و هموطن ما مجبور به اقداماتی می‌شویم که ممکن است نارضایتی عمومی مردم را به دنبال داشته باشد.

عزیزی اضافه کرد: از مردم نجیب و صبور کرمانشاه به‌خصوص رانندگان فهیم انتظار داریم در بزرگراه‌ها سرعت خود را کنترل کنند که شاهد مرگ‌ومیر هم‌وطنان و تصادفات نباشیم.

نظر شما