شناسهٔ خبر: 67499690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیگیری تحقق مصوبات ستاد فریضتین شاهرود در دانشگاه علوم پزشکی

شاهرود_ نشست پیگیری و اجرای مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود از دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج، نشست پیگیری مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
در این نشست که ریاست و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و معاونت‌های بهداشت و درمان و رئیس سازمان نظام پرشکی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، دادستان شهرستان، نماینده رئیس ستاد امر به معروف و نعی از منکر شهرستان و معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان حضور داشتند، موضوعات دریافت تعرف نامتعارف توسط پزشکان، حجاب و عفاف در دانشگاه و بیمارستان‌ها و مطب ها، برخورد با عرضه قلیان در کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌های سنتی و برخورد با مطب‌های غیر مجاز توسط دادستان شهرستان مطرح شد که مسئولان مربوطه پاسخ‌هایی ارائه کردند و در پایان مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای موضوعات پیگیری شود و نتایج به ستاد فریضتین شهرستان منعکس گردد.
ایاد بهادری منفرد ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این نشست با تاکید بر رعایت قانون در جامعه و در دانشگاه و مجموعه‌های زیر مجموعه بر توجه به قانون عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: شورای فریضتین در دانشگاه تشکیل و با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی این موضوعات پیگیری و رسیدگی می‌شود.
سید محمد حاج میرصادقی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز بر برخورد جدی با موضوع زیرمیزی پزشکان تاکید کرد و بر تشکیل پرونده برای متخلفین خبر داد.
محمد میرزایی معاون بهداشت نیز عرضه قلیان را با توجه به قانون ممنوع اعلام کرد و بر برخورد جدی در این راستا تاکید نمود.
سیدحسن میرکمالی دادستان عمومی و انقلاب شاهرود نیز بر حمایت و پشتیبانی از مجموعه کادر زحمتکش بهداشت و درمان تاکید کرد.
سرهنگ عبدالله یونسیان فرمانده سپاه شهرستان و دبیر ستاد فریضتین شاهرود نیز با تاکید بر توجه به تذکر لسانی در مجموعه بیمارستان‌ها گفت: این تذکر باید توسط افراد مسلط که از خود مجموعه هستند صورت گیرد تا اثرگذار باشد و از دخالت افراد غیر متخصص جلوگیری شود.
وی از آمادگی مجموعه سپاه برای کمک در راستای ایجاد ایستگاه‌های تذکر لسانی در بیمارستان‌ها با حضور نیرو‌های متخصص خبر داد.
این نشست در راستای پیگیری مصوبات ستاد فریضتین شهرستان و با هدف اجرا و تحقق آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.

نظر شما