شناسهٔ خبر: 67499612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان مرکزی اعلام کرد

حضور در انتخابات فرصتی برای نمایش اتحاد و اقتدار ملی

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:حضور در انتخابات فرصتی برای نمایش اتحاد و اقتدار ملی در بین اقشار مختلف جامعه به شمار می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار هادی رفیعی کیا ظهر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در مراسم تقدیر و تکریم بازنشستگان و اعضا وابسته ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بازنشستگان آینه‌ی کارکنان و سرمایه‌های گرانقدر علم و تجربه هستند اظهار کرد: لباس نیروهای مسلح، لباس مقدس خدمت در راه اعتلای امنیت نظام اسلامی است.

وی افزود: تنها در سایه امنیت است که همه فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به خوبی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی وجود امنیت در جامعه را مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح دانست و افزود: تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان از جان بر کف بودن این نیرو در راه ثبات امنیت در جامعه اسلامی است.

سردار رفیعی‌کیا با اشاره به اینکه بازنشستگان آینه‌ی کارکنان و سرمایه‌های گرانقدر علم و تجربه هستند گفت: حضور در انتخابات فرصتی برای نمایش اتحاد و اقتدار ملی در بین اقشار مختلف جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: هر کسی که در این کشور زندگی می‌کند برای ساختن ایرانی قوی و مقتدر باید در انتخابات و تعیین سرنوشت خود و جامعه شرکت کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تکریم بازنشستگان را وظیفه همه آحاد جامعه بخصوص سازمانی که فرد بازنشسته در آن سال‌ها خدمت کرده دانست و گفت: باید به این باور برسیم که بازنشستگان که دارای کوله باری از تجربه هستند، بنابراین نباید ارتباطشان را با محل خدمت خود قطع کنند تا افراد شاغل بتوانند از دانش این عزیزان استفاده کنند.

نظر شما