شناسهٔ خبر: 67498338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مردم با مشارکت در انتخابات بر سرنوشت خود اثر می‌گذارند - اکونیوز

اقتصاد ایران: نماینده تفرش با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در آینده کشور اثرگذار است،‌ گفت: زمانی که رئیس جمهور با پشتوانه بالای رای مردم انتخاب شود،‌ می‌تواند به بهترین شکل کشور را اداره کرده و در عرصه بین‌المللی هم دست برتر را داشته باشد.

صاحب‌خبر -
- اخبار سیاسی -

ولی‌الله بیاتی نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های کاندیداها بسیار مهم است. انتظار می‌رود کاندیداها به خوبی برنامه‌های خود را برای مردم تبیین کنند تا مردم با شناخت کافی به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات در آینده کشور اثرگذار است،‌ گفت: زمانی که رئیس جمهور با پشتوانه بالای رای مردم انتخاب شود،‌ می‌تواند به بهترین شکل کشور را اداره کرده و در عرصه بین‌المللی هم دست برتر را داشته باشد.

بیاتی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات، بیان کرد: مردم ما مردم فهیمی هستند و همواره در صحنه های حساس انقلاب حاضر شده و پای صندوق رای نیز خواهند آمد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه مردم آگاه هستند و به فرد اصلح رأی می‌دهند، گفت: امیدواریم دولت جدید با توان بیشتر و همراهی با مجلس بتوانند با یکدیگر تغییر ریل اساسی در اقتصاد کشور ایجاد کنند.

بیاتی درباره برخی اظهارات جنجال آمیز نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدها باید در مناظرات از تهمت زدن، لجن پراکنی و دادن وعده‌های غیر عملی خود‌داری کنند.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست، گفت: در یک نظام مردم‌سالار دینی هر چقدر مشارکت بالاتر باشد، مشروعیت و مقبولیت آن نظام توسط مردم بیشتر تائید می‌شود؛ بنابراین توصیه ما به همه مردم شریف این است که در انتخابات پیش رو شرکت کنند و در سرنوشت خود تاثیر بگذارند؛ هرچه مشارکت بیشتر باشد تبعات و اثرات خیر بیشتری به مردم می‌رسد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به شعار سال بیان کرد:مقام معظم رهبری در طول چند سال گذشته شعارهای سال را در حوزه اقتصادی و تولید تعیین کردند. امسال هم شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی اضافه کرد: توجه به تولید باعث ایجاد اشتغال می‌شود در این صورت بسیاری از جوانان بیکار مشغول به کار شده و در عین حال نیز وضعیت معیشتی مردم تغییر می‌کند .

بیاتی در پایان تاکید کرد: در این راستا انتظار می‌رود رئیس جمهور آینده برنامه ریزی برای افزایش تولید و استفاده از جوانان داشته باشد.

انتهای‌پیام/

نظر شما