شناسهٔ خبر: 67497179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جلیلی:

هر ایرانی باید نقش خود را در کشور ایفا کند

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه چگونه می‌توان قدرت کشورمان را به رخ جهان کشید ممکن نیست مگر اینکه برای هر ایرانی باید یک نقش درنظر بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سعید جلیلی، بعدازظهر امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در جمع طرفداران خود در سالن آزادی شهر سنندج اظهار کرد: در طول ۱۰ سال گذشته بارها به استان کردستان سفر کرده و با اقشار مختلف استان دیدار داشته‌ام.

وی افزود: بنده با مسائل و مشکلات استان کردستان آشنا هستم و علاوه بر آن با ظرفیت‌ها و سرمایه‌های این استان نیز آشنا هستم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما باید در پنج سال آینده یک جهش بزرگ در استان داشته باشیم تا یک ایران جهش را شاهد باشیم.

جلیلی ادامه داد: در همین کردستان فرصت‌های بی شماری وجود دارد که ثمره آن باید به جهش کردستان منجر شود و سرمایه‌های انسانی آن احساس یاس، ناامیدی و خدانکرده بیکاری نداشته باشند.

همه اقوام و مذاهب می‌توانند در کشور نقش ایفا کنند

وی اضافه کرد: امروز کردستان ما محلی است تا نشان دهد که همه اقوام و مذاهب می‌توانند در کشور ایران نقش خود را ایفا کنند و هریک از هویت‌ها برای ایران یک فرصت است.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دشمنان هیچگاه ساکت نمی‌نشینند، گفت: بارها در گذشته شاهد بوده‌ایم که دشمنان نقاط مختلف این استان را بمباران کرده و جوانان بسیاری را به شهادت رسانده‌اند اما مردم ما همچنان ایستاده‌اند.

جلیلی افزود: ما یک جهان فرصت داریم و اینکه چگونه می‌توان قدرت کشورمان را به رخ جهان کشید ممکن نیست مگر اینکه برای هر ایرانی باید یک نقش در نظر بگیریم.

وی تاکید کرد: وظیفه دولت است که شرایط برای هر ایرانی فراهم کند چون همه از حق برخوردار دارند و ملت ایران حرف آخر را همیشه می‌زند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همه مردم ما باید از امکانات یکسان برخوردار باشند و فقط یک عده خاص از تسهیلات برخوردار نباشند.

در آستانه یک انتخاب مهم قرار داریم

جلیلی تاکید کرد: ما امروز در آستانه یک انتخاب مهم هستیم و ملت ما باید یک رویکرد جدید را در کشور رقم بزند.

وی گفت: در هشت سال رشد اقتصادی کشور منفی و صفر شد و آمار بالای بیکاری را در استان‌هایی همچون کردستان و کرمانشاه شاهد هستیم، اما ملت ما شهید رئیسی را انتخاب کرد تا به این مشکلات پایان دهد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: شهید رئیسی در این استان پروژه‌های مهمی همچون راه آهن سنندج و فرودگاه سقز را افتتاح کرد و سال‌ها مردم از خدمات ماندگار او بهره خواهند برد.

جلیلی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که مشکلاتی وجود دارد اما باید مشکلات و ضعف‌ها را با قدرت برطرف کرد.

نظر شما