شناسهٔ خبر: 67497057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انتخابات امنیت ساز و موجب اقتدار نظام و نا امیدی دشمنان می شود

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است، اضافه کرد: انتخابات امنیت ساز و موجب اقتدار نظام و نا امیدی دشمنان می شود. فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است، اضافه کرد: انتخابات امنیت ساز و موجب اقتدار نظام و نا امیدی دشمنان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازیاسوج؛،به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد نشست روشنگری انتخابات، جهاد تبیین و حضور حداکثری ویژه ادارات و دستگاه های اجرایی استان صبح امروز در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

سرتی‍پ دوم پاسدار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست بصیرتی انتخابات ریاست جمهوری بابیان اینکه امنیت ملی به معنای حفاظت از ارزشهای حیاتی همچون خاک و سرزمین، فرهنگ، زبان، دین و مذهب رایج و نیز مسائل زیست محیطی است افزود: در صورت تعدی به هریک از این ارزشها همچنان که در عملیات وعده صادق ثابت کردیم با هر تعدی گری برخورد خواهیم کرد.
سردار خرم دل در تشریح اهمیت پشتوانه مردمی در هر نظامی ادامه داد: آمریکا زمانی به سوریه، افغانستان و عراق حمله کرد که به شکاف ها و اختلاف های حزبی و‌قومیتی آن کشورها پی برد و در نتیجه توانست آن همه مصیبت و زیان را به آنها وارد کند.
وی علت ناکامی اسرائیل در غزه را همراهی مردم با مقاومت عنوان و اضافه کرد: امروز در کشور ما نیز هر رأی به منزله تثبیت و تضمین پایه های حکومت اسلامی است.

سردار خرم دل با بیان اینکه هر کشور و حکومتی از سه ضلع رهبری،ایدئولوژی و مردم تشکیل شده است، افزود: هر یک از این سه ضلع به تنهایی نمی تواند یک انقلاب یا حکومت را تشکیل دهد بلکه باید هر سه مورد در کنار یکدیگر باشند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون سعی کردند که به این سه ضلع خدشه وارد کنند و امروز نیز به دنبال تاثیرگذاری بر افکار عمومی هستند. 

وی با تاکید بر اینکه تهدید در ۲۰۰ سال گذشته فقط در مسائل نظامی وجود داشت، یادآور شد: در حال حاضر انواع تهدیدها اعم از نظامی،سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و ... مطرح است و مؤلفه ای که باعث شده بتوانیم در برابر این تهدیدها مبارزه کنیم، وحدت و یکپارچگی مردم بوده است.

سردار خرم‌دل به عملیات وعده صادق به عنوان مهم ترین و پیچیده ترین حمله پهبادی تاریخ اشاره کرد و گفت: این عملیات به گونه‌ای شکل گرفت که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و امروز به واسطه قدرت نظامی ما هیچ حکومتی جرأت رویارویی با رزمندگان ما را ندارد.

فرمانده ارشد نظامی استان بیان کرد: کشورهای غربی به خوبی از ایران شناخت کافی دارند و به دنبال ضربه زدن به فرهنگ ایرانی هستند لذا با حضور در پای صندوق‌های رأی پایه های این کشور را بیش از پیش تثبیت کنیم.

وی گفت: هر رأی باعث وحدت و یکپارچگی می شود و در واقع انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط مردم است. 

سردار خرم‌دل با بیان اینکه دین و مکتب ما غنی از داده های سیاسی ،فرهنگی ،اقتصادی، دینی و ...است ،تاکید کرد: امروز، شب قدر نظام سیاسی است و با حساسیتی که دشمن در این موضوع دارد، وظیفه داریم که مانند دوره های گذشته با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی، حماسه ای بی نظیر خلق کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان در پایان با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک واجب شرعی است گفت: علت قدردانی رهبری از مردم پس از حضور در هر رویداد ملی، تأثیر این حضور در ناکامی برآورد دشمن از میزان انسجام مردم با حاکمیت است.

انتهای پیام 

نظر شما