شناسهٔ خبر: 67496924 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سَمن‌های حوزه خانواده در قشم حمایت می‌شوند

نخستین تشکل مردم نهاد حوزه خانواده در قشم با هدف استحکام کانون خانواده با حمایت مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فاطمه باقری با بیان این مطلب، اظهار داشت: نخستین تشکل مردم نهاد مرتبط با این حوزه با حضور چند تن از فعالان اجتماعی و فرهنگی جزیره به مناسبت روز خانواده آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این تشکل با هدف آگاه سازی جامعه، ارتقای کیفیت زندگی، رفع موانع ازدواج، بهبود روابط زوجین و اعضای خانواده در جزیره جهانی قشم ثبت شد.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان اظهارامیدواری کرد با فعالیت این سمن، شاهد تحولات مثبت در زمینه پایداری هرچه بیشتر کانون خانواده در قشم باشیم.

به گفته وی، راه انداز تشکل های مردم نهاد برای استحکام بنیان خانواده، یک سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی مناسب در راستای اعتلای جامعه محسوب می شود.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان تصریح کرد: با توجه به اینکه این نهاد از بطن خود جامعه برخاسته است می تواند تاثیرات جامعه‌شناختی، روانشناختی و فرهنگی مثبتی مبتنی بر نیازهای قشموندان ایجاد کند.

 

باقری تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم از تشکیل نهادهای مرتبط با خانواده با امضای تفاهم‌نامه دو جانبه و با هدف یاری رساندن به زوج‌های جوان و خانواده برای بهبود روابط و دستیابی به زندگی مطلوب حمایت می‌کند.

بنابراین گزارش، عصمت طاهری خراسانی شاغل در دادگستری شهرستان، حسن حیدری دستجردی نماینده حقوقی دانشگاه آزاد، جمیله وثوق رئیس شعبه خانواده شورای حل اختلاف، آیلار پورعلی وکیل دادگستری، احمد غیاثی استاد دانشگاه، خانم معظمی عضو شعبه مصلحین خانواده و روانشناس و خانم خدیجه غلامی رییس حوزه علمیه خواهران قشم جزو هسته اولیه برپایی تشکل هستند و از تمام فعالین اجتماعی، فرهنگی، حقوقی و قانونی که تمایل به انجام امور عام المنفعه دارند دعوت می شود در راستای بهبود کیفیت زندگی جامعه همکاری در حدتوان را با این تشکل داشته باشند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما