شناسهٔ خبر: 67496455 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بررسی و تشکیل پرونده در دادستانی ویژه تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به حضور مستمر پلیس فتا در فضای مجازی، گفت: تیم‌های تخصصی این پلیس، تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا در این مرحله از انتخابات نیز تخلف در فضای مجازی اتفاق نیفتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ «داود معظمی گودرزی»، صبح امروز در برنامه شهر امن، حضور یافت و در خصوص اقدامات تیم‌های پلیس فتای تهران بزرگ برای رصد فضای مجازی در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، توضیح داد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: یکی از دغدغه‌های پلیس، امنیت انتخابات در سطح بالاست که پلیس فتا نیز در کنار سایر پلیس‌ها و همرزمان خود، اقدامات خود را از چند وقت پیش شروع کرده و خیلی از مسایلی را که مرتبط با اقدامات پیشگیرانه، تولید محتوی و آگاه سازی و گوشزد موارد مرتبط و قانونی مربوط به انتخابات بوده را انجام داده است.

وی افزود: کارگروه‌ها و سکوهای رصد پلیس فتا، در کنار این اقدامات مستمرا فضای مجازی را رصد می‌کنند و تمام تلاش و هم و غم تیم‌ها در این پلیس این است که امنیت انتخابات در سطح اعلاء باشد.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: پلیس فتا در دور اول انتخابات اقدامات خوبی را انجام داد که علاوه بر آگاه سازی و اثر بخشی اقدامات پیشگیرانه تعداد زیادی از کاربرانی که ندانسته و ناخواسته در چرخه جرم قرار داشتند را به صورت تلفنی موضوعات را توجیه و تذکرات لازم را ارائه داد و به آن‌ها موارد را گوشزد کرد و آن‌هایی را هم که اقدامات آنان در قانون مانند توهین و هتک حرمت و نظرسنجی‌های ساختگی و خیلی دیگر از موضوعاتی که در قانون به آن‌ها اشاره و جرم انگاری شده بود و منطبق با عنصر قانونی جرم بود با تشکیل کارگروه‌های که با اعضای دادستانی و فرهنگ و رسانه تهران برگزار شد پرونده‌هایی شکیل که هم اکنون نیز در دست بررسی می‌باشد.

وی تصریح کرد: لازم است بگوییم که پلیس با جان و دل و عاشقانه تمام تلاش خود را برای اینکه مردم رضایت داشته باشند را انجام می‌دهد و امنیت انتخابات در سطح بالا انجام شود به طوری که در دور اول انتخابات ۲ نفر از همکاران رشید، شریف و عزیز پلیس در استان‌های مرزی به خاطر صیانت از آرای مردم شهید شدند همه مجموعه فراجا تا پای جان آماده جان فشانی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما