شناسهٔ خبر: 67496405 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نقش‌آفرینی اجتماعی و تعیین سرنوشت کشور با مشارکت رای اولی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با بیان اینکه اولویت دانش‌آموزان کنکور بود، اما یکی دیگر از اولویت‌های خود را نقش‌آفرینی اجتماعی و تعیین سرنوشت آینده کشور دانستند، گفت: این انتخابات بسیار ارزشمند و مهم است، امیدوار هستیم سربلند از این انتخابات خارج شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکبر رحمتی صبح امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در نشست دانش‌آموزان رأی اولی با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با تشکر از دانش‌آموزان رأی اولی اظهار کرد: دانش‌آموزان رأی اولی در شرایطی قرار گرفته‌اند که باید دو انتخاب مهم را در پیش بگیرند و ضمن اینکه برای شرکت در کنکور سراسری آماده می‌شوند، به عنوان دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اولویت دانش‌آموزان کنکور بود، اما یکی دیگر از اولویت‌های خود را نقش‌آفرینی اجتماعی و تعیین سرنوشت آینده کشور دانستند، افزود: در کنار اهمیت حضور در روز جمعه و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، حضور آگاهانه و انتخاب صحیح اهمیت دارد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان عنوان کرد: برای انتخاب مدرسه مناسب درباره آن مدرسه تحقیق می‌کنیم تا بتوانیم در مدرسه‌ای مناسب ثبت‌نام کنیم، در حال حاضر نیز می‌خواهیم در سطح ملی رئیس جمهور را انتخاب کنیم و کشور را به دست او بدهیم تا کشوری با این وسعت و قومیت‌های مختلف را اداره کند و در سطح جهانی و بین‌الملل نظام جهانی اسلامی و نظام تشیع را به جهان معرفی کند.

رحمتی با اشاره به اینکه کشور ایران کشوری است که بیشترین دشمنان را نسبت به کشورهای دیگر دارد، چراکه می‌خواهد حکومت عدل الهی را ترویج دهد، گفت: این انتخابات بسیار ارزشمند و مهم است، امیدوار هستیم سربلند از این انتخابات خارج شویم.

نظر شما