شناسهٔ خبر: 67496382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یادواره شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور رونمایی شد/ ضرورت گفتمان توسعه مهندسی مالی در رویداد صنعت مالی امسال

با نزدیک شدن موعد برگزاری شانزدهمین رویداد صنعت مالی ایران(بورس، بانک و بیمه) طی مراسمی با حضور شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از یادواره پوستر جدید این رویداد مهم رونمایی و بر لزوم ارایه برخی مطالبات فعالان سرمایه گذاری و ضرورت توسعه گفتمان توسعه مهندسی مالی در نمایشگاه امسال تاکید شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایسنا، به نقل از شورای سیاست گذاری در وزارت اقتصاد، سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این مراسم گفت: در این رویداد علاوه بر پرداختن به موضوع بسیار مهم صنعت مالی کشور می بایست به مسئله حکمرانی و جنبه های نهادی خدمات فناورآنه مالی یا به اصطلاح فین تک‌ها و اینشورتک‌ها به طور ویژه پرداخت و برای آن راه حل و راهکارهای حل مسئله ارائه داد.

یکی از کارکردهای رویداد شانزدهم صنعت مالی برای ذی نفعان آن، می تواند ارائه و معرفی آخرین تحولات پول های مجازی است.

تامین مالی بنگاه های اقتصادی و صنعتی کشور مسئله امروز اقتصاد ایران است و به آن میزان که به سیاست های پولی و مالی در این زمینه پرداخته شده اما به الزامات تامین مالی از جمله توسعه مهندسی مالی پرداخته نشده است. 

صالح سپاسدار، مدیر برگزاری نمایشگاه صنعت مالی: برگزاری مستمر نمایشگاه و حضور ارکان صنعت مالی بصورت متداوم در نمایشگاه ها جهت بازگشت اعتماد و ایجاد رونق در بازار ضرورت دارد.

این دوره از نمایشگاه تاکید ویژه ای بر ظهور و بروز تکنولوژی‌ های نوین داشته و در همین ارتباط برای اولین بار مسابقه بین المللی فینتک کاپ همزمان با شانزدهمین دوره نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما