شناسهٔ خبر: 67496304 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجلیل از ۳۵ برگزیده در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان تجلیل از ۳۵ برگزیده در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با تجلیل از ۳۵ برگزیده به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم که شامگاه سه شنبه در بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در صحن امام خامنه‌ای حرم مطهر بانوی حضرت معصومه (س) برگزار شدگفت: امیدوارم این جشنواره‌ها سرآغازی باشد برای کار‌های کار‌های قرآنی جدی‌تر.

او ادامه داد: بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با حضور بیش از ۷۰۰ دانشجو در ۴۸ رشته در حال برگزاری است.

علی اصغر شعاعی دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در این مراسم از ۳۵ قاری و حافظ قرآن کریم تجلیل به عمل آمد گفت: این جشنواره در ۴۸ رشته برگزار شد و نفرات برتر این مراسم در ۸ رشته قرآنی تجلیل شدند که از دانشگاه‌های مختلف علوم و معارف قرآنی کشور بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نقیب گفت: در این مراسم از ۳۳ نفر برادر و خواهر برتر در رشته‌های حفظ ۳ جز، ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و اذان صورت گرفت.

شعاعی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۱۸ دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات از اسفند ماه آغاز شده و نفرات برتر پس از مراحل سطح دانشگاه، شهرستان و استانی به سطح ملی جشنواره قرآنی راه می‌یابند و قرار است به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

نظر شما