شناسهٔ خبر: 67496120 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با ایمنا:

توفیقات جبهه انقلاب برای پیروزی بیشتر است

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی فریضه شرعی و ملی ما است، گفت: بی تفاوتی در چنین شرایطی هیچ توجیهی ندارد البته باید نسبت به لجن پراکنی های زیادی که در فضای مجازی انجام می‌شود مراقب بود.

صاحب‌خبر -

حسین انواری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود دلخوری‌های به حق مردم که در حوزه معیشت و اقتصاد وجود دارد، مشارکت در مرحله اول انتخابات خوب بود و به نظر می‌رسد که در مرحله بعدی انتخابات با افزایش مشارکت روبرو باشیم.

وی افزود: در جبهه انقلاب برای پیروزی هیچ‌گونه تفرقه‌ای وجود ندارد و همه اعضای این جبهه در این خصوص به وحدت رسیده‌اند و به نظر می‌رسد اگر وضعیت آرا مانند مرحله اول باشد، توفیقات جبهه انقلاب برای پیروزی بیشتر باشد؛ هرچند با افزایش مشارکت ممکن است معادلات تغییر کند که در این خصوص نمی‌توان پیش بینی درستی داشت.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی تصریح کرد: باور ندارم کسانی که به آقای قالیباف رأی دادند بر خلاف وعده و قولشان با ایشان عمل کنند و بنابراین غالب آرای سبد دکتر قالیباف متعلق به دکتر جلیلی خواهد بود؛ البته ممکن است برخی از آرای ایشان به سبد دیگری ریخته شود اما میزان قابل توجهی نخواهد بود.

وی در خصوص نامزد جبهه انقلاب ابراز کرد: در این خصوص تبلیغات سوئی در حال انجام شدن است و لجن پراکنی های زیادی در فضای مجازی انجام می‌شود که مردم باید نسبت به آن مراقبت کنند.

انواری در خصوص کسانی که در مرحله اول انتخابات مشارکت نکردند و از دسته مرددان بودند، گفت: بی تفاوتی در چنین شرایطی هیچ توجیهی ندارد و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند که اگر به سرنوشت و اقتدار کشور اعتقاد داریم باید آرای زیادتری داشته باشیم چرا که فارغ از نوع انتخاب، مشارکت موجب قوت و قوام نظام ما است.

وی عدم مشارکت را مصداق بدسلیقگی دانست و خاطرنشان کرد: نگاه ما این باشد که حضور در پای صندوق‌های رأی را فریضه شرعی و ملی خود بدانیم چرا که عدم حضور به منزله بی اعتنا بودن به سرنوشت خویش است و چنین باوری که تصور کنیم با رأی دادن هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود کاملاً اشتباه است و قطعاً تغییر ایجاد خواهد شد؛ اگر ما بخواهیم.

نظر شما