شناسهٔ خبر: 67495729 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اولین واکنش علی بهادری جهرمی استعفای سخنگوی دولت/ بهادری جهرمی از دولت رفت؟

اقتصادنیوز: در حالی که شنیده می‌شود سخنگوی دولت به طور غیررسمی از کسوت خود کناره گیری کرده است اما امروز در جلسه هیأت دولت شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، علی بهادری جهرمی که از زمان سرکار آمدن دولت سیزدهم در کسوت سخنگوی دولت فعالیت می کرد به نظر می رسد تغییراتی در پروفایل حساب کاربری‌اش در توئیتر ایجاد کرده است. او که در گذشته عنوان سخنگوی دولت را در پروفایل خود قرار داده بود، مدتی ست آن را حذف کرده که مورد توجه کاربران و برخی رسانه ها قرار گرفت. 

photo_2024-07-03_13-20-55

شنیده های «اقتصادنیوز» حاکی از آن است که به نظر می رسد اختلافاتی در دولت انتقالی وجود دارد. با این حال در چند روز گذشته اخباری از سوی علی بهادری جهرمی به عنوان سخنگوی دولت منتشر شد و او امروز در جلسه هیأت دولت نیز شرکت و حتی اعلام کرد که سرپرست ریاست جمهوری برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای به قزاقستان سفر می کند.

امروز هم بهادری جهرمی همچنین در حیاط دولت نسبت به استعفایش واکنش نشان داد و گفت: «در طول 24 ساعت در حوزه شخصی و دانشگاهی و گزارش های عملکرد دولت و استعفایی بیش از 800 خبر علیه من ساخته شد. نمی دانم این پول ها را از کجا می آورند. من هیأت علمی دانشگاه  تربیت مدرس هستم و تحصیل من دانشگاه تهران است و وقتی من دکتری قبول شدم در رشته ما یعنی در حقوق عمومی کلا در کشور 12 نفر قبول می شد و یک جامعه محدودی دارد.»

او همچنین تاکید کرد که «یکسری دانشجویان که هیات علمی هستند و خودشان فکر اعتبار خودشان نیستند و خودشان را  با خبرهای دروغ به سخره می گیرند. یک خبرگزاری گفته من استعفا دادم آن خبرگزاری رویش می شود  خبر را در درگاهش گذاشته و اعتبار خودش را زیر سوال برد؟»

نظر شما