شناسهٔ خبر: 67495585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آقای گل با سرخ‌ها توافق نکرد؛ مدعیان به‌دنبال هایجک یک پرسپولیسی

همچنان تکلیف آینده کاری علی علیپور در فوتبال ایران نامشخص است و او پیشنهادات وسوسه‌انگیزی را مقابل دیدگان خود می‌بیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی علیپور که از او به عنوان برترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر یاد می‌شود و آخرین بازیکن پرسپولیس که توانسته با پیراهن این تیم در لیگ برتر ایران به مقام آقای گلی (در طول یک فصل) برسد، بعد از 4 فصل حضور در فوتبال باشگاهی پرتغال و بازی در تیم‌های ماریتیمو و ژیل‌ویسنته، در سودای بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران است. البته زمزمه‌هایی درباره مشمول‌بودن علیپور به گوش می‌رسید اما به‌نظر می‌رسد که او با دریافت معافیت تحصیلی همچنان از گذراندن خدمت سربازی معاف است.

به گزارش فوتبال 360، علیپور در مجموع 4 سال حضورش در فوتبال باشگاهی پرتغال، روزهای پرنوسان و البته ناموفقی را پشت سر گذاشت و نتوانست نمایش‌های درخشان خود در پرسپولیس را در تیم‌های ماریتیمو و یا ژیل‌وینسته تکرار کند و خبری از حضور ثابت او در ترکیب تیمش نبود. همین مسئله باعث شد تا علی علیپور از پیراهن تیم ملی هم فاصله بگیرد و حالا این مهاجم باتجربه و 28 ساله به دنبال آن است تا بتواند در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر ایران حضور پیدا کند و به روزهای اوج خود بازگردد.

فعلاً خبری از توافق با پرسپولیس نیست!

مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت که تجربه 6 فصل حضور در ترکیب پرسپولیس را در کارنامه‌اش دارد و همان‌طور که گفته شد عنوان برترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر را هم در اختیار دارد، روز گذشته بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام پای میز مذاکره رفت و با مدیران باشگاه پرسپولیس دیدار کرد. البته که گفته می‌شود علیپور از آنکه در اولویت پرسپولیسی‌ها نبوده دلخور است اما با این وجود، مذاکرات اولیه برای حضور این مهاجم باتجربه در پرسپولیس روز گذشته رسماً انجام شد.

پرسپولیسی‌ها رقم پیشنهادی خود را ارائه کردند و در طرف مقابل، علی علیپور هم خواسته مالی خود را مطرح کرد و گفته می‌شود در شرایطی که درباره سایر جزئیات قرارداد، توافقات نسبی حاصل شده اما عدم توافق مالی سرخ‌پوشان با علیپور باعث شده تا فعلاً خبری از امضای قرارداد نباشد. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس روز گذشته به نمایندگی از این باشگاه با علیپور مذاکراتی انجام داد اما با این وجود، این مذاکرات به امضای قرارداد ختم نشد و احتمال منتفی‌شدن پروژه بازگشت علیپور به پرسپولیس به گوش می‌رسد.

تراکتور و سپاهان به دنبال هایجک ستاره پرسپولیسی!

مسئولان باشگاه تراکتور در روزهای گذشته در کنار مذاکره با بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و علیرضا علیزاده و البته در شرایطی که به دنبال جذب خلیفه کولیبالی برای تقویت خط حمله تیم‌شان هستند، مذاکراتی هم با علی علیپور داشته‌اند. گفته می‌شود که علیپور پیشنهاد مالی مناسبی را از تراکتور دریافت کرده است؛ هر چند که هنوز خبری از توافق نهایی میان طرفین نیست اما دور از ذهن نیست در ادامه موج کوچ بازیکنان پرسپولیسی به تبریز، قرارداد علی علیپور با تراکتور نهایی شود!

سپاهانی‌ها هم که در شوک از دست دادن شهریار مغانلو هستند و این مهاجم باتجربه بعد از 2 فصل پیاپی آقای گلی به دنبال حضور در خارج از فوتبال ایران است و گفته می‌شود بند فسخ قراردادش را فعال کرده، به دنبال انتخاب بهترین جانشین برای او هستند. در همین راستا، طلایی‌پوشان هم به تازگی وارد مذاکره با علی علیپور شده‌اند و مذاکرات اولیه میان طرفین انجام شده تا 3 پیشنهاد جذاب روی میز این مهاجم باتجربه قرار گیرد که باید دید سرانجام مقصد بعدی علیپور کدام تیم خواهد بود و او از میان 3 پیشنهاد مطرح‌شده تصمیم به حضور در کدامیک از تیم‌ها خواهد گرفت.

258 258

نظر شما