شناسهٔ خبر: 67494286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

محسن رضایی رای خود در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جامعه بختیاری‌های، لرستانی‌های و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد در دور دوم انتخابات شرکت کرده به سعید جلیلی رای دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محسن رضایی، روز چهارشنبه - ۱۳ تیرماه، پیامی در آستانه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم لرزبان در استان‌های غربی کشور صادر کرد که در این پیام آمده است: شما در تمامی دوران‌های تاریخ پرافتخار خود، پرچمدار و پیشقراول ملت ایران در دفاع از وطن و دین خدا بوده‌اید و در این ۴۵ سال نیز از آزادسازی سرزمین‌های ایران در دفاع مقدس تا دفاع از حرم و سرکوب تروریست‌های داعش دست بالایی داشته‌اید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز نیز انتظار می‌رود یکبار دیگر پیشقراولی خود را در بالا نگهداشتن پرچم مردمسالاری دینی با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات روز جمعه نشان دهید.

وی در این پیام یادآور شد: احترام و همدردی بین المللی رؤسای جهان از هند و چین و ژاپن گرفته تا اروپا و آفریقا و آمریکای جنوبی به شهادت عزیزانمان، بویژه شهید جمهور منتخب ملت ایران نشان دادن که مردم سالاری دینی سرمایه‌ای عظیم برای ملت ایران است. حضور گسترده شما پاسداری از این سرمایه ملی است.

رضایی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در روز جمعه در تاریخ ایران اسلامی ثبت خواهد شد، گفت: اینجانب با همه احترامی که به جناب آقای دکتر پزشکیان به عنوان رزمنده دفاع مقدس دارم، از شما می‌خواهم که به دکتر سعید جلیلی رای دهید تا ایشان بتواند دولت مردمی جدیدی را با اجماع همه نیروهای انقلابی بوجود آورد و با ایجاد یک دولت ائتلافی، بستر مناسبی را برای اجماع ملی و مردمی کردن اقتصاد و همچنین بهبود زندگی مردم فراهم سازد.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در این پیام تاکید کرد: انتظار ما نیز از آقای جلیلی این است که تصدی‌گری دولت را کاهش دهد، به قیمت گذاری دستوری پایان دهد و بجای آن تنظیم گری و نظارت دولت را در اقتصاد جایگزین آن سازد.

وی در این پیام اضافه کرد: همچنین انتظار می رود، اختیارات بیشتری به استانها داده شود تا در آینده، شهرها و استان ها زمام امور را در اقتصاد کشور به دست گیرند و شاهد مشارکت موثر و واقعی مردم در اقتصاد کشور باشیم.

رضایی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، ضروریست دولت آینده ضمن اتخاذ راهبرد درونزایی- برون‌گرا، سیاست تعامل گرایانه مبتنی بر سه اصل بنیادین عزت، حکمت و مصلحت و براساس فرامین مقام معظم رهبری را دنبال نماید.

نظر شما