شناسهٔ خبر: 67494236 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک کشته و ۲ زخمی در عملیات ضد صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی

زهرا موسوی

اورژانس رژیم صهیونیستی امروز-چهارشنبه- اعلام کرد در حمله با سلاح سرد در شهر کرمئیل در جلیل علیا در شمال اراضی اشغالی یک تن کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رادیو اشغالگر به نقل از یک امدادگر گزارش داد که تعداد مجروحان سه نفر بود که یکی از آنها به دلیل شدت جراحت به هلاکت رسید.

اورژانس رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داد ۳ فرد زخمی شده سرباز صهیونیست هستند که حال یکی از آنها وخیم است.

پلیس اشغالگر نیز از کشته شدن عامل این حمله در یک مجتمع تجاری در شهر کرمئیل خبر داد.

شبکه ۱۲ گزارش داد پلیس و شاباک در حال بررسی عملیات کرمئیل هستند و مشخص نیست که این حادثه سابقه قومی داشته یا جنایی بوده است.

رسانه‌های عبری نوشتند: پلیس در حال جستجو در مرکز خرید است تا مطمئن شود که فرد دیگری در این عملیات دخیل نیست.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی نیز گفت: عامل این حمله کشته شده و ما در حال انجام عملیات جستجو و بررسی حضور سایر مظنونان هستیم.

به گزارش این رادیو، در پی این حادثه، نیروهای پلیس به سمت یک روستای عرب نشین در نزدیکی کرمئیل در منطقه شاغور در داخل خط سبز رفتند.

رادیو ارتش اشغالگر افزود که عامل حمله با سلاح سرد اهل روستای «نحف» در نزدیکی کرمئیل در داخل خط سبز بوده و تابعیت اسرائیلی داشته است. در همین حال، فرمانده ناحیه شمالی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عامل حمله چاقو پیاده و نه با خودرو وارد مجتمع شده بود. وی اشاره کرد وضعیت هشدار در منطقه افزایش یافته است.

رادیو اشغالگر در ادامه گزارش داده پلیس با شناسایی عامل حمله تحقیقات را آغاز کرد و اجازه انتشار جزئیات را نداد.

رادیو رژیم صهیونیستی افزود: پلیس ورودی‌های مجتمع تجاری که حمله با سلاح سرد در آنجا انجام گرفت را بسته و از ورود و خروج افراد به آنجا جلوگیری کرد.

منابع پزشکی اشغالگران نیز گفتند: تیم‌های پزشکی برای نجات جان یکی از مجروحان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما