شناسهٔ خبر: 67493870 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تخفیف ویژه شرکت پاک برای هیات های مذهبی در ایام محرم و صفر

شرکت لبنیات پاک در قالب کمپینی باعنوان «نذر پاک» برای همه هیات های مذهبی که قصد تهیه لبنیات جهت مراسمات خود دارند تخفیف ویژه در نظر گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت لبنیات پاک، این شرکت همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان در قالب کمپینی با عنوان «نذر پاک» برای تمام هیأت‌های مذهبی که قصد تهیه لبنیات جهت مراسمات خود دارند تخفیف ویژه در نظر گرفت.

به گزارش شرکت پاک این تخفیف شامل محصولات تک نفره و انواع بستنی است و شامل دیگر کد کالاهای این شرکت نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت لبنیات پاک هدف از این اقدام را حمایت از هیأت‌های مذهبی و پذیرایی از عزاداران حسینی معرفی کرد و افزود: از آنجایی که ماه محرم امسال با اوج فصل گرما همزمان شده است، تصمیم گرفتیم چند قلم از محصولات کارخانه بستنی را هم شامل این تخفیف ویژه قرار دهیم تا نقش موثرتری در تکریم شعائر حسینی و بهبود شرایط برای عزاداران داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت پاک هیأت‌های مذهبی و متقاضیان می‌توانند جهت سفارش محصولات لبنی از تاریخ ۱۰ تیر لغایت پایان مردادماه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۹ با شماره تلفن‌های ۶۰۹۴۳۲۸۸ و ۶۰۹۴۳۲۹۷ و برای سفارش بستنی با شماره ۶۰۹۴۳۲۵۲ تماس گرفته و از شرایط و ضوابط استفاده از این تخفیف‌ها اطلاع حاصل نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما