شناسهٔ خبر: 67493468 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر خلاقیت، پژوهش و فناوری شهرداری اصفهان:

امیدآفرینی و ارزش‌آفرینی اهداف مهم برگزاری دومین نمایشگاه فن‌نما است

مدیر خلاقیت، پژوهش و فناوری شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه فناوری و نوآوری فن‌نما دهم مهر سال جاری با هدف ارزش‌آفرینی، شبکه‌سازی و امیدآفرینی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های لازم و مصوبات شورای سیاست‌گذاری، نمایشگاه فناوری و نوآوری فن‌نما دهم مهر سال جاری با هدف ارزش‌آفرینی، شبکه‌سازی و امیدآفرینی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای روایت کارآمدی زنجیره نوآوری و فناوری در حل مسائل، تکمیل زنجیره ارزش با تمرکز بر ارتباطات اقتصادی در زیست بوم و جذب آحاد شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان و افزایش امیدآفرینی، طبق مصوبه شورای سیاست‌گذاری ۹ کمیته با همکاری ارکان زیست‌بوم کارآفرینی و فناوری، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده‌اند.

مدیر خلاقیت، پژوهش و فناوری شهرداری اصفهان تاکید کرد: کمیته بازاریابی و جذب حامی با محوریت انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، کمیته متقاضیان فناوری با محوریت اتاق بازرگانی، کمیته صنایع خلاق با محوریت خانه اشراق و خانه جوان، کمیته رویدادها با محوریت اداره فناوری شهرداری اصفهان، کمیته علم و فناوری با محوریت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، کمیته مدیریت شهری با محوریت سازمان فاوای شهرداری اصفهان، کمیته پشتیبانی با محوریت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان و کمیته بین‌الملل با محوریت اداره کل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری اصفهان، ۹ کمیته فعال در دومین نمایشگاه فناوری و نوآوری فن‌نما سال جاری است.

نصوحی گفت: در حال حاضر پیش ثبت‌نام برای دریافت غرفه در دومین نمایشگاه فن‌نما در سایت شرکت نمایشگاه‌ها به نشانی isfahanfair.ir در حال انجام است، از این‌رو از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و متقاضی شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌شود که ثبت نام زود هنگام خود را در راستای شرکت و دریافت غرفه انجام دهند.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در کنار هم گام مثبتی در راستای ارتقای سطح زیست‌بوم کارآفرینی و فناوری کشور برداریم.

نظر شما