شناسهٔ خبر: 67493180 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

پزشکیان: پیگیر مشکل کولبران، بازنشستگان، کارمندان، اهل حق، و کارگران خواهم بود

صاحب‌خبر -
گروه اقتصادی:مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیگیر حق تک‌تک ملت ایران خواهم شد، ما کاری خواهیم کرد فقر، تبعیض و فساد از کشور رخت بر بندد؛ کاری می‌کنم تا جوانان دیگر حسرت خارج را نخورند.

به گزارش تسنیم،مسعود پزشکیان در جمع حامیان خود در کرمانشاه با بیان اینکه شما مردم افتخار ایران هستید، ما برای نوکری و خدمتگزاری مردم ایران آمده‌ایم. قهرمانان این مملکت متعلق به همه ملت ایرانند، اظهار داشت: پیگیر حق تک‌تک ملت ایران خواهم شد، ما کاری خواهیم کرد فقر، تبعیض و فساد از کشور رخت بر بندد؛ کاری خواهیم کرد همه مردم در اداره کشور مشارکت داشته باشند نه اینکه گروه خاصی باشد، پیگیر مشکل کولبران، بازنشستگان، کارمندان، اهل حق، و کارگران خواهم بود.

وی با بیان اینکه تا پای جان بر وعده خود ایستاده‌ام، ما باید پاسخگوی ملت ایران باشیم پاسخگو هم خواهیم بود، ما می‌توانیم مملکت را طوری بسازیم، که دیگران حسرت کشور ما را بخورند. نمی‌گذاریم مملکت به دست کسانی بیفتد که کشور را به ناکجا آباد بکشند، تاکید کرد: از بهترین کارشناسان و متخصصان بدون توجه به قومیت و مذهب استفاده خواهم کرد هر فرد باید یک ستاد شوند و تلاش کنند همه را پای صندوق‌های رای بیاوریم.

پزشکیان با بیان اینکه در جامعه‌ای که عنوان اسلامی دارد، اما بسیاری از اقوام و اقلیت‌ها نادیده گرفته شده و ما باید آن‌ها را می‌دیدیم و می‌شنیدیم، عنوان کرد: روز گذشته در صدا و سیما بهانه‌ای به دست افرادی افتاده بود و اکنون اعلام می‌کنم سردار سلیمانی قهرمان ملی و جهانی است که همه به وجودش افتخار می‌کنیم تا افرادی که می‌خواهند از شخصیت‌ها، شهدا و بزرگان بهانه‌ای برای تخریب دیگران ببینند خواب اینچنین تخریب را ببینند و بدانند قهرمانان این مملکت متعلق به تمام مردم ایران نه فقط یک گروه و جناح هستند.

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: شما افتخار ما هستید و مردمانی هستید که حکومت به وجود شما می‌تواند پایدار بماند و اگر شما نباشید ما نیز معنا نداریم و من به عنوان یکی از بندگان خدا وقتی شور و شوق شما را می‌بینم بار سنگین مسئولیت را با کمال وجود احساس می‌کنم.

پزشکیان افزود: قسم می‌خورم به شما دروغ نخواهم گفت و پیگیر حق تک تک شما خواهم بود و کاری می‌کنم تا جایی که امکان داشته باشد نگاهم به کسانی باشد که دیدگان قدرتمندان آن‌ها را نمی‌دیدند و صدایشان را نمی‌شنیدند؛ ما کاری می‌کنیم فقر، تبعیض، جنگ، دروغ و فساد از این مملکت رخت بربندد و حق مردم به خودشان بازگردد.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه ما کاری خواهیم کرد که همه مردم در اداره مملکت مداخله کنند و مختص یک عده و گروه خاص نباشد؛ نشسته‌اند و تصور می‌کنند با چهار نفر و ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت می‌توانند برای کل مملکت تصمیم بگیرند و حکومت کنند، گفت: اگر به قدرت برسیم که با قدرت شما به قدرت خواهیم رسید پیگیر مشکلات کارمندان، کشاورزان، کولبران، بازنشستگان، معلمان، دختران، جوانان، مهندسان، اهل حق و همه کسانی که در مملکت ایده و اندیشه‌ای دارند، خواهیم بود و نخواهیم گذاشت حقشان ظالمانه نادیده گرفته شود.
 
وی افزود: تا پای جان روی وعده خود ایستاده‌ام و بار‌ها گفتم وقتی امام علی به حکومت رسید فرمودند گردنم را در مقابل حرفم گرو می‌گذارم؛ تاکنون به گفته خود عمل نکرده‌ایم و ما در مقابل گفته‌های خود در پیشگاه شما، شهدا و خدا باید پاسخگو باشیم و قول می‌دهم پاسخگو خواهم بود.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: کاری خواهیم کرد ایران ما به جایی برسد که جوانان، دختران، پسران و بازنشستگان حسرت آن طرف خاک را نخورند؛ ما قدرت داریم که مملکت را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند نه ما حسرت بیگانگان را بخوریم. با شما می‌توانیم و امید دارم همچنان در صحنه بمانید و اجازه ندهید افرادی که محدود فکر می‌کنند سرنوشت مردم را به ناکجا آبادی بکشانند که تصور می‌کنند می‌توانند.

وی افزود: من پیگیر کار‌ها و مشکلات شما خواهم بود از جوانان و متخصصان و بهترین کارشناسان مستقل از قول و قبیله و گروه و از تمام ایرانیان برای رفع مشکلات استفاده خواهم کرد.نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: هر کدام از شما می‌تواند یک ستاد شود، ستادی که می‌تواند کار کند؛ روز جمعه همه تلاش کنید مردم را پای صندوق بیاورید.

برچسب‌ها:

نظر شما