شناسهٔ خبر: 67492845 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

قیمت جدید انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار ایران (تیر ماه 1403)

صاحب‌خبر -

قیمت جدید انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار ایران به تاریخ تیر ماه 1403 را مشاهده کنید. از گران‌ترین مدل، گلکسی S24 اولترا تا ارزان‌‌ترین مدل یعنی گلکسی A05 در اینجا آمده است.

بررسی قیمت جدید انواع گوشی موبایل سامسونگ در تیر ماه 1403 حاکی از افزایش ملموس قیمت شماری از محصولات این شرکت کره‌ای است. برای مثال گلکسی A55 که قبلا در شمار گوشی‌های 20 میلیونی جای داشت، حالا در بازه قیمتی 24 تا 25 میلیون تومان قرار دارد.

قیمت انواع گوشی سامسونگ تیر 1403

مدل گوشی قیمت
گلکسی A۰۵ (نسخه ۶۴ گیگابایت) 6 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
گلکسی A۱۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) 8 میلیون تومان
گلکسی A۲۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
گلکسی A۳۴ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
گلکسی A۳۵ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
گلکسی A۵۴ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۲۰ میلیون تومان
گلکسی A۵۵ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۲۴ میلیون تومان
گلکسی S۲۳ FE (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
گلکسی S۲۴ اولترا (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۶۲ میلیون تومان
گلکسی S۲۴ اولترا (نسخه یک ترابایت) ۱۰۰ میلیون تومان

بر اساس اطلاعات جدول بالا، گلکسی A55 به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های موبایل میانرده، در حال حاضر در دسته گوشی‌هایی زیر 25 میلیون تومان قرار گرفته است. گلکسی S23 اف ای به عنوان یکی دیگر از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ نیز حالا با افزایشی محسوس با قیمت 26 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود.

اگر به دنبال ارزان‌ترین گوشی سامسونگ هستید، گلکسی A05 به عنوان یک گوشی ارزانقیمت در حال حاضر در بازار ایران برچسب قیمت 6 تا 7 میلیونی دارد.

گلکسی A55 گلکسی A55

از طرفی برای خرید گلکسی A15 به عنوان یکی دیگر از میانرده‌های اقتصادی سامسونگ در حال حاضر به حداقل 8 میلیون تومان پول نیاز دارید. قیمت گلکسی A25 نیز در حال حاضر برابر با 12 میلیون و 600 هزار تومان است.

گفتنی است، قیمت گلکسی S24 اولترا در نسخه‌ای با 1 ترابایت حافظه داخلی نیز در حال حاضر در بازار ایران در حدود 100 میلیون تومان است.

از دست ندهید:
رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد ۶ گوشی جذاب تابستان ۲۰۲۴ که بی‌صبرانه منتظر رونمایی‌شان هستیم آپدیت اندروید 15 و ONE UI 7 برای 12 گوشی دیگر سامسونگ تایید شد این ویژگی آزاردهنده نسل قبل در گلکسی S25 Ultra وجود نخواهد داشد

نظر شما