شناسهٔ خبر: 67492693 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

سینمای شهر دهگلان به بهره‌برداری رسید

علی اصغر دریایی گفت: خبر مسرت‌بخش افتتاح اولین سینمای شهر دهگلان در روز دوازدهم تیرماه 1403، گامی مهم در جهت توسعه‌ی فرهنگی این شهرستان و استان کردستان به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دیروز در افتتاح و راه اندازی سینمای شهر دهگلان که با حضور اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، وحید معتصمی فرماندار دهگلان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولین و اهالی فرهنگ‌دوست در محل مجتمع فرهنگی و هنری به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: خبر مسرت‌بخش افتتاح اولین سینمای شهر دهگلان در روز دوازدهم تیرماه 1403، گامی مهم در جهت توسعه‌ی فرهنگی این شهرستان و استان کردستان به شمار می‌رود.  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این سینما، اظهار داشت: به‌زودی شاهد راه‌اندازی سینما در شهرهای کامیاران، سروآباد و دیواندره نیز خواهیم بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه افزود: این سینماها با برخورداری از امکانات و تجهیزات مدرن، فیلم‌های روز سینمای ایران را با درجه کیفی بالا به نمایش خواهند گذاشت. ایشان اذعان داشت: افتتاح این سینما بدون شک اتفاقی مبارک برای مردم دهگلان و استان کردستان است و امیدواریم زمینه‌ساز رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این منطقه باشد. ایشان ضمن اشاره به برنامه های فرهنگ و هنری و طرح های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر استان خاطر نشان کرد: افتتاح این سینما، نشان‌دهنده‌ی توجه و اهتمام مسئولین به توسعه‌ی فرهنگی و ایجاد فضاهای مناسب برای تماشای فیلم و ارتقای ذائقه‌ی هنری مردم، به خصوص در شهرستان‌های کوچک است. وی در پایان بیان داشت: امیدواریم با افتتاح این سینما، شاهد افزایش شور و نشاط و پویایی در جامعه‌ی فرهنگی دهگلان باشیم و مردم این منطقه بتوانند از تماشای فیلم‌های خوب و آموزنده لذت ببرند.

نظر شما