شناسهٔ خبر: 67492164 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مترو تهران برای اولین بار گواهینامه‌ سیستم مدیریت یکپارچه دریافت کرد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران برای اولین بار موفق به دریافت گواهینامه‌های ذیل سیستم مدیریت یکپارچه در سه سیستم مدیریتی شد. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران برای اولین بار موفق به دریافت گواهینامه‌های ذیل سیستم مدیریت یکپارچه در سه سیستم مدیریتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا محمدنژاد مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در خصوص کسب گواهینامه‌های ذیل سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در این شرکت اظهار کرد: این گواهینامه‌ها در سه سیستم مدیریتی منطبق بر استانداردهای جهانی ISO شامل سیستم مدیریت کیفیت منطبق بر استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵، سیستم مدیریت زیست‌محیطی منطبق بر استاندارد ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی منطبق بر استاندارد ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ به عنوان یک دستاوردی ارزشمند در کارنامه پربار این شرکت به ثبت رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه اخذ این گواهینامه‌ها نشان از تعهد، همدلی، تلاش و تجربه یکایک همکارانم در عرصه‌های مدیریت، طراحی، عملیات، پشتیبانی، کنترل و بهبود مستمر دارد، تصریح کرد: دریافت این گواهینامه‌ها، آغاز فصلی نو در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات، حفظ محیط‌زیست و ارتقای ایمنی و سلامت شغلی در این شرکت است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: تمام مدیران این شرکت باید با سرلوحه قرار دادن خط‌مشی سیستم مدیریت یکپارچه و مشارکت فعال در کمیته‌های بهبود و ممیزی‌های آینده، در حفظ و ارتقای این دستاورد ارزشمند یاری‌رسان باشند.

 انتهای پیام/ 

نظر شما