شناسهٔ خبر: 67492083 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

فقط دو یا سه نفر از محل حضور «السنوار» اطلاع دارند

به گفته یک منبع ناشناس حماس، حلقه بسیار محدودی که حداکثر از دو یا سه نفر تشکیل می‌شود از محل حضور رهبر حماس در غزه اطلاع دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر. روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن به نقل از منبع ناشناس حماس گزارش داد: «دایره بسیار کوچکی که حداکثر از دو یا سه نفر بیشتر تشکیل نمی‌شود، مکان او را می‌دانند و نیاز‌های مختلف او را تأمین می‌کنند و همچنین ارتباط او با رهبران جنبش در داخل و خارج را فراهم می‌کنند».

 

این منبع ادامه داد: «در حالی که اسرائیل تلاش کرده است بسیاری از رهبران درجه اول و دوم حماس را ترور کند، السنوار در میان کسانی است که اسرائیل در ترور آن‌ شکست خورده است».

 

این منبع مشخص نکرد که السنوار روی زمین یا در تونل‌های غزه حضور دارد شد و مدعی شد: «او توافقی را که منجر به تبعید او از فلسطین شود نمی‌پذیرد».

 

یحیی السنوار، اولین نفر در لیست ترور‌های رژیم صهیونیستی است. او مقام رهبری حماس در غزه را بر عهده دارد و یکی از رهبران عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر بود. او در واکنش به پیشنهاد آتش‌بس اعلامی رئیس‌جمهور آمریکا گفته بود که تنها با توقف دائمی جنگ، این جنبش توافق مبادله اسرا را می‌پذیرد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما