شناسهٔ خبر: 67492066 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نگاهی به نگاه مدیریتی در کسب جایگاه جهانی؛

اخذ رتبه‌ی سوم "پلاسکو کار سایپا" در مدیریت کارخانه

نگاهی به نگاه مدیریتی در کسب جایگاه جهانی؛ پلاسکو کار سایپا با تکیه بر دانش فنی و تکنولوژی مدرن، قادر به تولید قطعات پلیمریِ انواع خودروها در کلاس A تا C و با کیفیتِ قابل رقابت با تامین کنندگان خودروسازان معتبر جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هر چند که"پلاسکو کار سایپا"  در سال 1342 جهت تولید لوازم خانگی تاسیس شد، اما بعدها و در سال 1376 با ورود "شرکت سایپا" و خرید سهام این شرکت، وضعیت به گونه‌ای دیگر رقم خورد. ضمن تحولاتی که در پلن شرکت رخ داد، امروزه این شرکت با تکیه بر دانش فنی و تکنولوژی مدرن، قادر به تولید قطعات پلیمریِ انواع خودروها در کلاس   A تا C و با کیفیتِ قابل رقابت با تامین کنندگان خودروسازان معتبر جهانی است.

ضمن نگاه مدیران در جهت افزایش کیفیتِ ارائه خدمات و محصولات، این شرکت توانسته است موفق به اخذ گواهینامه‌های معتبر داخلی و خارجی شود. اخذ رتبه‌ی سوم در مدیریت کارخانه و همچنین اخذ گرید B+ در سال 1401 به واسطه‌ی همین نگاه مدیریتیِ منطبق بر دانش روز دنیا است.

نتایج این روند را می‌توان در دستاوردهای شرکت مذکور در بخش "ارزیابی مشتری" به وضوح رویت کرد؛ چراکه در خصوص رضایت از کیفیت، رضایت از قیمت، تحویل به موقع وهمچنین سنجش عملکرد، شرکت پلاسکو کارسایپا توانسته است رضایت بالای 80 درصدی و گاه نزدیک به 94 درصدی را کسب کند.

جهت آشنایی بیشتر با این شرکت و بررسی و مقایسه نرخ محصولات تولیدی می‌توانید به سایت پلاسکو کار سایپا مراجعه کنید.

  

 

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما