شناسهٔ خبر: 67492027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در دولت سیزدهم صورت گرفت

بهسازی و تعریض ۴۰۰ کیلومتر راه‌ روستایی در قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: زیرسازی، تعریض و بهسازی ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در دولت سیزدهم به انجام رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد حق‌لطفی صبح امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در نشست خبری مدیران کل دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان که با موضوع تشریح دستاوردهای سه ساله دولت سیزدهم برگزار شد، اظهار کرد: زیرسازی، تعریض و بهسازی ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در این دولت به سرانجام رسید.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای ساخت و تعریض راه‌های روستایی افزود: در قالب این قرارداد تاکنون ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان قزوین احداث یا تعریض شده است.

مدیرکل راهداری استان قزوین از بهسازی آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از راه‌های شریانی استان قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: در ضمن ۵۰۰۰ کیلومتر از راه‌های استان قزوین در این دولت خط‌کشی و لاین‌بندی شد.

حق‌لطفی از اجرای اجرای روکش‌های نوین آسفالت حفاظتی در ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی خبر داد و تصریح کرد: در ضمن بر مبنای مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، هشت نقطه از ۱۵ نقطه پرتصادف ایمن‌سازی شد که مهم‌ترین اقدامات دولت شهید رئیسی در استان قزوین محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در همین دولت با مصوبه کمیسیون ایمنی و حمل‌ونقل راه‌های استان قزوین و شورای ترافیک، سازه‌های ایستگاه‌های عوارضی آزادراه‌های استان قزوین جمع‌آوری شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین از جابه‌جایی ۳۴ میلیون تن کالا و شش میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در مسیرهای مواصلاتی این استان در طول دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در ضمن ۱۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی به مجموعه مجتمع‌های استان در دوران سه‌ساله دولت سیزدهم اضافه شدند.

نظر شما