شناسهٔ خبر: 67492010 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهترین اپل واچ کدام است/ معرفی بهترین سری های اپل واچ

ساعت‌های هوشمند اپل جزء باکیفیت‌ترین و بهترین برندها هستند که به‌دلیل محبوبیت زیاد سری‌های مختلفی از آن‌ها عرضه شده که برای انتخاب بهترین اپل واچ شناخت هرکدام اهمیت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از تکنولایف، جذابیت ساعت‌های هوشمند اپل افراد زیادی را مجذوب خود کرده اما همواره انتخاب بهترین اپل واچ دغدغه‌ای برای طرفداران آن بوده زیرا این برند برای پاسخ‌گویی به سلایق مختلف تنوع بالایی از محصولات را تولید و عرضه کرده است و این امر سبب سردرگمی متقاضیان برای انتخاب گزینه مناسب می‌شود.

تکنولوژی پیشرفته، ظاهر زیبا و امکانات و ویژگی‌های متنوعی که اپل واچ‌ دارد باعث شده که افراد زیادی به داشتن آن احساس نیاز کنند و به‌دنبال بهترین مدل آن باشند. با شناخت انواع ساعت‌های این برند و ویژگی‌ها و مشخصات هرکدام از نسخه‌های آن می‌توان مناسب‌ترین مورد را انتخاب کرد.

معرفی بهترین سری‌های اپل واچ

افرادی که به‌دنبال یک دستیار کاربردی و همیشگی هستند که مانند گوشی‌های هوشمند امکانات و قابلیت‌های زیادی داشته باشد، به سراغ ساعت‌های هوشمند اپل می‌روند زیرا این مدل ساعت‌ها کاملا مطابق با نیاز کاربران طراحی و تولید شده‌اند.

اما برای این‌که بهترین سری ساعت‌ هوشمند اپل انتخاب شود، آشنایی با مدل‌های مختلف آن و ویژگی‌های هر کدام اهمیت دارد که ما در ادامه ضمن معرفی انواع آن به راهنمای خرید اپل واچ مناسب نیز می‌پردازیم.

اپل واچ سری SE

اپل واچ SE یکی از بهترین مدل‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۲۳ است که ظاهر زیبا و قابلیت‌های متنوع آن نظر افرادی زیادی را به خود جلب کرد و با قیمت مناسبی که دارد به مدلی محبوب و پرطرفدار تبدیل شد.

از ویژگی‌های ظاهری این ساعت می‌توان به جنس آلومینیومی و مقاوم بدنه، بند سیلیکونی و صفحه‌نمایش مستطیلی آن اشاره کرد. تنوع رنگی بند و بدنه این اپل واچ دست متقاضیان را برای انتخاب رنگی مناسب با سلیقه باز گذاشته است.

صفحه‌نمایش این سری از ساعت اپل از نوع Retina LTPO OLED بوده و اندازه آن نیز ۱.۵۷ اینچ است و با داشتن رزولوشن ۳۲۴×۳۹۴ و کیفیت و وضوح بالا در لیست بهترین اپل واچ قرار گرفته است و برای استفاده روزانه یا رسمی گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود.

این سری از اپل واچ ۲ سایز ۴۰ و ۴۰ میلی‌متر دارد و به‌دلیل وزن ۲۸ گرمی، بسیار سبک و راحت است. حافظه داخلی این ساعت ۳۲ گیگابایت و RAM آن نیز ۱ گیگابایت است و امکان افزایش حافظه ندارد.

باتری اپل واچ‌های مدل SE از نوع لیتیوم یونی بوده و ظرفیت آن‌ها نیز ۲۹۶ میلی‌آمپر ساعت و بازدهی شارژ آن‌ها نیز ۱۸ ساعت است. این مدل قابلیت مکالمه را دارد و در پیام‌ها و اعلانات از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر امکانات این اپل واچ کاربردی می‌توان به سنسورهای شتاب‌سنج، قطب‌نما، حسگر ضربان قلب، فشارسنج، ژیروسکوپ، ارتفاع‌سنج، اسپیکر، میکروفون و GPS اشاره کرد.

اپل واچ سری ۷

بهترین اپل واچ کدام است/ معرفی بهترین سری های اپل واچ

یکی دیگر از انواع بهترین اپل واچ، سری ۷ آن است که مدلی قدیمی‌تر بوده اما به‌دلیل ویژگی‌های برجسته‌ای مانند نمایشگر همیشه روشن و شارژ سریع همچنان توانسته است محبوبیت خود را حفظ کند.

ساعت‌های اپل سری ۷ جزء مقاوم‌ترین سری‌های تولیدشده هستند زیرا بدنه آلومینیومی دارند و بندهای آن‌ها از جنس‌ باکیفیتی مانند سیلیکون است. همچنین داشتن گواهی IP۶X نشان‌دهنده دوام بالای این مدل دربرابر گردوغبار بوده و در مقابل نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر نیز مقاومت دارد.

صفحه‌نمایش اپل واچ سری ۷ از نوع Retina بوده و  اندازه آن نیز ۱.۶۹ اینچ است و به‌دلیل رزولوشن مناسب، همه تصویر آن با واضح و روشنایی مطلوب نمایش داده می‌شود. افرادی که به‌دنبال بهترین اپل واچ برای ورزش و استفاده روزانه هستند، می‌توانند با خیال راحت این سری را انتخاب کنند.

قیمت ساعت اپل واچ اصل سری ۷ با توجه به امکانات و ویژگی‌های آن مناسب و اقتصادی است و با داشتن سنسورهای مختلف پایش سلامت ازجمله هشدار افت یا افزایش فشارخون و ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، فشارسنج و هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب به بررسی مداوم وضعیت سلامتی کمک می‌کند.

از دیگری ویژگی‌های برجسته اپل واچ‌های سری ۷ می‌توان به باتری لیتیوم یونی ۲۸۴ میلی‌آمپر آن‌ها اشاره کرد که خیلی سریع شارژ شده و تا ۱۸ ساعت بازدهی دارند. باتری این سری از ساعت‌ها غیرقابل تعویض است.

از امکانات و ویژگی‌های دیگر اپل واچ‌ سری ۷ می‌توان به پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، امکان مکالمه، شخصی‌سازی واچ فیس، تایمر، پشتیبانی از زبان فارسی، میکروفون و اسپیکر اشاره کرد.

اپل واچ سری ۸

سری ۸ نیز جزء بهترین سری اپل واچ محسوب می‌شود که از جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات برخوردار بوده و ظاهر و طراحی شیک آن و تنوع سبک و مدل‌هایی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است.

بدنه این سری از ساعت‌های اپل نیز از جنس آلومینیوم و بسیار مقاوم بوده و بندهای آن نیز به‌صورت سولولوپ یا سیلیکونی هستند و به‌دلیل ظاهر اسپرتی که دارند هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

سری ۸ با ویژگی برجسته و متمایز ۳۶ ساعت شارژدهی  نسبت به نسل قبلی خود عرضه شده است. باتری این اپل واچ‌ها ۳۰۹ میلی‌آمپر بوده و از مزیت کم‌مصرف بودن شارژ برخوردار هستند و باتری آن‌ها نیز غیرقابل تعویض است.

از ویژگی‌های نمایشگر این سری از ساعت‌های اپل می‌توان به نوع RETINA LTPO OLED، اندازه ۱.۹ اینچی و رزولوشن ۳۹۶ در ۴۸۴ پیکسل اشاره کرد و به‌دلیل کیفیت بالای تصویر به‌عنوان یکی از انواع بهترین اپل واچ شناخته می‌شود.

ساعت‌های سری ۸ از امکانات و مشخصات دیگری مانند صفحه‌نمایش همیشه روشن، سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، قابلیت ECG، فشارسنج، قطب‌نما، ژیرسکوپ، حالت‌های ورزشی مختلف، گام‌شمار، قابلیت تشخیص تصادف، الکتروکاردیوگرام، هشدار بیدارباش و قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس نیز بهره‌مند هستند.

اپل واچ‌ سری ۹

بهترین اپل واچ کدام است/ معرفی بهترین سری های اپل واچ

سری ۹ نیز جزء جدیدترین و بهترین اپل واچ بوده که تغییر محسوس و مهم آن نسبت به سایر نسخه‌ها، افزایش روشنایی آن است که تا ۲۰۰۰ نیت می‌رسد و می‌توان در محیط‌های پرنور به‌راحتی از آن استفاده کرد. نور نمایشگر این مدل به‌صورت خودکار تنظیم می‌شود تا مصرف باتری کاهش پیدا کند.

پنل نمایشگر ساعت‌ اپل سری ۹ اندازه ۱.۹ اینچی دارد و تراکم پیکسلی آن نیز ۳۲۶ است. باتری این اپل واچ ۳۰۸ میلی‌آمپر بوده و خیلی سریع شارژ می‌شود و عمر شارژ آن در شرایط عادی ۱۸ و در حالت کم‌مصرف نیز ۳۶ ساعت خواهد بود.

تمایز مهم اپل واچ سری ۹ با سایر مدل‌ها، قابلیت Doble Tap است که می‌توان با ۲ بار ضربه زدن به صفحه نمایشگر تماس‌ها را پاسخ داد، موزیک را پخش و قطع کرد و بین ویجت‌ها جابه‌جا شد.

به‌دلیل تراشه‌های ۵.۶میلیارد ترانزیستور و ۴ هسته‌ای بودن موتورهای عصبی ساعت اپل سری ۹، عملکرد آن بسیار سریع بوده و می‌توان به‌سرعت بین منو و برنامه‌ها جابه‌جا شد و ازاین‌نظر تفاوت زیادی با سری ۸ دارد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگر ساعت‌های هوشمند اپل سری ۹ مانند حافظه ۶۴ گیگابایتی، قدرت بیشتر تراشه‌ها، ردیابی خواب، تشخیص نور محیط، سنجش دما، ارتفاع‌سنج، ژیروسکوپ، بررسی وضعیت اکسیژن خون و ضربان قلب و برنامه‌های ورزشی مختلف سبب شناخته شدن آن به‌عنوان بهترین اپل واچ شده‌ است.

اپل واچ اولترا

برای بسیاری از علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند اپل این سوال مطرح است که چه اپل واچی بخریم و کدام سری کیفیت و دوام بالایی دارد که به آن‌ها سری اولترا پیشنهاد می‌شود زیرا جزء بهترین و پیشرفته‌ترین تولیدات این برند است و قیمت بالاتری دارد.

این سری از اپل واچ نسبت به سایر نسخه‌ها از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و روشن‌تری برخوردار است و خلاف نسخ‌های قبلی که ۲ دکمه اکشن داشتند، ۳ دکمه دارد. نمایشگر این سری خارق‌العاده اپل، ۴۹ میلی‌متر و ۱.۹۲ اینچی بوده و از نوع LTPO OLED است و با وضوح ۴۰۱ در ۵۰۲ پیکسلی که دارد تجربه لذت‌بخشی از شفافیت و وضوح تصاویر را حتی زیر نور مستقیم خورشید فراهم می‌کند.

یکی از دلایلی که باعث شناخته شدن سری اولترا به‌عنوان بهترین اپل واچ شده، مقاومت و استحکام بالای آن است. ساعت‌های این نسخه تا ۱۰۰ متری عمق آب نیز مقاوم هستند و به‌دلیل بدنه تیتانیومی و بندهای آلپاین لوپ دوام و عمری طولانی دارند.

ماندگاری باتری اپل واچ‌های اولترا در حالت عادی ۳۶ ساعت بوده و درصورت تنظیم آن روی حالت کم‌مصرف عمر شارژ آن تا ۶۰ ساعت نیز خواهد رسید که نسبت به سری ۸ حدود ۷۶درصد افزایش یافته است.

ازجمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی اپل واچ اولترا می‌توان به سنسور تشخیص دمای بدن، حالت شب، اندازه‌گیری دما و عمق آب، آژیر اضطراری برای شرایط حساس، نشخیص حوادث رانندگی، قطب‌نما و سنسنورهای مختلف پایش ورزش و سلامتی اشاره کرد.

خرید بهترین اپل واچ از تکنولایف

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید بهترین اپل واچ باید به آن توجه شود، تهیه آن‌ها از فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده است که محصولات اورجینال و باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند زیرا نمونه‌های تقلبی زیادی از این ساعت‌ها در بازار وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف مرجعی معتبر است که انواع  اپل واچ سری جدید و قدیم را با ضمانت اصالت عرضه می‌کند و به‌دلیل حذف واسطه‌ها همه محصولات را با قیمتی مناسب و رقابتی به‌فروش می‌رساند و به‌عنوان فروشگاهی قابل اعتماد شناخته می‌شود.

با مراجعه به سایت تکنولایف امکان مشاهده جدیدترین مدل انواع ساعت اپل و بررسی مشخصات و مقایسه قیمت آن‌ها وجود دارد. همچنین شما می‌توانید برای خرید انواع ساعت هوشمند اینجا کلیک کنید.

جمع‌بندی

ساعت‌های هوشمند اپل ازنظر کیفیت بالا، امکانات پیشرفته و طراحی شیک و جذاب شناخته‌شده هستند و به‌دلیل محبوبیت زیاد در سری‌های مختلف عرضه شده‌اند که برای خرید بهترین اپل واچ لازم است که ابتدا با همه نسخه‌های آن و ویژگی‌هایی که دارند آشنایی داشت. اگر گوشی شما نیز از برند اپل است و فکر خرید یک ساعت هوشمند سازگار با آن را دارید، به‌طور قطع بهترین گزینه برای شما اپل واچ خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما