شناسهٔ خبر: 67491926 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فیلم کوتاه «کین» به جشنواره ایسکیا ایتالیا راه یافت

فیلم کوتاه «کین» به کارگردانی علی طبیبی به جشنواره بین‌المللی فیلم ایسکیا راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «کین» به کارگردانی علی طبیبی به بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ایسکیا در کشور ایتالیا راه یافت.

جشنواره جهانی فیلم ایسکیا ISCHIA در سال ۲۰۰۳ تأسیس و با نمایش فیلم‌های ایتالیایی و بین‌المللی، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مراسم تابستانی فیلم در جهان شناخته شده است. این رویداد علاوه بر نمایش فیلم، شاهد برگزاری جلسات، مراسم و نشست‌هایی با موضوعات مرتبط سینما با حضور فیلم‌سازان، عوامل و مدیران این صنعت و خبرنگاران در جزیره ایسکیا خواهد بود.

بیست و دومین دورهای ایسکیا از ۷ تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ (۱۷ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳) در جزیره ایسکیای ایتالیا برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم «کین» آمده است: «بعد از فوت پدر، فرزندان بر سر مالی که پدر به ارث گذاشته است، مقابل هم قرار می‌گیرند و…»

الهه لاری، علی طبیبی و مجید کشاورز در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته و پخش بین‌الملل اثر بر عهده کمپانی سینه‌راما به مدیریت نشاط باقری است.

عوامل فیلم کوتاه «کین» عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان: علی طبیبی، نویسندگان: علی طبیبی و الهه لاری، فیلم‌بردار: سیاوش مزروعی، تدوین: علی طبیبی، اصلاح رنگ و نور: ایمان صالحی، صداگذار: سیاوش حیدری، گروه فیلم‌برداری: علی محمدی، نوید پناهی، مهیار افضلی، مصطفی ناظمی، مدیر تولید: سینا طبیبی، موسیقی: بندار و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما