شناسهٔ خبر: 67491428 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

کشورم را بیشتر از هر چیزی دوست دارم و با همین علاقه در انتخابات شرکت کردم

افشانی درباره عدم مشارکت برخی از هنرمندان در انتخابات گفت: افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند حتماً نظرات دیگری دارند، شاید نمی‌خواهند مخاطبانشان از بین بروند یا اینکه دوستدارانشان با بینش سیاسی‌شان آشنا شوند.

صاحب‌خبر -

محسن افشانی، بازیگر سینما و تلوزیون در گفت‌وگو با هنرآنلاین با اشاره به شرکتش در دور اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه هر ایرانی است که وقتی در این کشور زندگی می‌کند طبق چارچوب‌ها و قوانین کشور عمل کند و به قوانین احترام بگذارد.

وی درباره عدم مشارکت برخی از هنرمندان در انتخابات گفت: افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند حتماً نظرات دیگری دارند، شاید نمی‌خواهند مخاطبانشان از بین بروند یا اینکه دوستدارانشان با بینش سیاسی‌شان آشنا شوند.

افشانی تاکید کرد: ورزشکاران، هنرمندانی یا خوانندگانی که در این امر مهم ملی شرکت نمی‌کنند لابد به دنبال منافع خودشان هستند ولی من چون منافعم فقط در گرو هنر نیست و کشورم را بیشتر از همه چیز را دوست دارم فکر می‌کنم که این حرکت درستی است که کسی که در کشورش زندگی می‌کند باید طبق قوانین و روال کشورش عمل کند و کسی که به انتخابات احترام می‌گذارد اول به خودش احترام می‌گذارد و من با این عقیده رای دادم.

این بازیگر سینما درباره انتظاراتش از رئیس‌جمهور آینده گفت: شاید نظر غالب مردم این است که روسای جمهور فرقی با یکدیگر ندارند اما انتظار من این است که رئیس جمهور به فکر مردم باشد و کاری کند تا شرایط زندگی مردم معمولی و روی روال باشد.

وی تصریح کرد: معتقدم افرادی که رای می‌دهند افراد باشعوری هستند و ما باید در انتخابات شرکت کنیم کسانی که در انتخابات شرکت نکنند یا حرف دشمنان را بیشتر از خودی‌ها قبول دارند یا به سرنوشت کشور بی‌اعتنا هستند.

نظر شما