شناسهٔ خبر: 67491385 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در سفر به استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی حضور یافت و از پروژه‌های مختلف عمرانی این دانشگاه بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی با حضور در دانشگاه محقق اردبیلی همراه با اعضای هیئت رئیسه و مسئولان عمرانی این دانشگاه از پروژه‌های عمرانی و امکانات رفاهی دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد.
گنجی که خرداد ماه سال گذشته نیز از پروژه‌های رفاهی دانشجویی در حال ساخت دانشگاه محقق بازدید کرده و از اقدامات این دانشگاه در حوزه ساخت خوابگاه‌های متاهلی رضایت خاطر داشت، تأکید کرد: همان گونه که قبلاً هم اشاره شد دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه ساخت خوابگاه‌های متاهلی برای دانشجویان تا کنون با عنایات خداوند، اقدامات مثبتی انجام داده است و ما امروز شاهد عملیاتی شدن پروژه‌های وسیع‌تری در این دانشگاه در بخش خدمات رفاهی دانشجویان هستیم که بسیار‌امیدبخش بوده است.

وی افزود:این اقدامات خداپسندانه و توجه به حوزه‌های ورزشی، کشاورزی، علمی و خوابگاه‌های متاهلی نه تنها موجب طیب خاطر دانشجویان عزیز در پیشرفت‌های تحصیلی آنان و آسایش و آرامش ذهنی‌ ایشان در مسیر کسب دانش است بلکه باعث ارتقاء انگیزه و روحیه و رشد در حوزه‌های مختلفِ سبک زندگی آنان خواهد شد و صندوق رفاه دانشجویان نیز افتخار دارد که در تمامی مسیر‌های خدمات رفاهی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور همواره مساعدت‌های قانونی و در چارچوب ضوابط حقوقی و همراهی مثمر ثمر با دانشگاه‌ها داشته و دانشگاه محقق اردبیلی نیز از این مساعدت‌ها برخوردار بوده است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان در حاشیه‌ بازدید با اشاره به وام‌های دانشجویی تصریح کرد: جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان در پایان تیرماه برگزار خواهد شد و در این جلسه درخصوص نرخ غذا، خوابگاه و مبلغ جدید وام‌های دانشجویی و سهم دانشجویان از نرخ غذا برای سال تحصیلی جدید تصمیم‌گیری خواهد شد.
گنجی در این سفر از سلف سرویس دانشجویان، پروژه‌های عمرانی ورزشی، فاز دوم دانشکده ادبیات و علوم انسانی و گلخانه دانشگاه محقق، چهار پروژه خوابگاه متاهلی در حال ساخت با ظرفیت ۶۰ واحدی و خوابگاه دانشجویان مجردی با ظرفیت ۴۰۰ نفری در دست ساخت این دانشگاه و همچنین رصدخانه‌ در دست ساخت دانشگاه محقق اردبیلی بازدید کرد.

نظر شما