شناسهٔ خبر: 67491294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

در حاشیه جلسه هیات دولت؛

لطیفی: ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی آغاز شده است

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر از دیروز و در سامانه جهاد دانشگاهی اغاز شده است، لذا جذب برای ۱۱ دستگاه اجرایی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت با حضور خبرنگاران، گفت: امیدواریم در دولت جدید جذب نخبگان در واحدهای اداری و استخدامی کشور ادامه یافته و پیگیری شود.

وی افزود: همچنین امیدوارم مسیر شهید بزرگوار رئیسی در دولت آینده و در خدمتگزاری بی‌منت به مردم ادامه یابد و اگر از ما دعوت به عمل آید قطعاً همکاری خواهیم کرد، هرچند که همه موظف هستند با دولت آینده همکاری لازم را داشته باشند.

لطیفی اذعان کرد: ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر از دیروز و در سامانه جهاد دانشگاهی اغاز شده است، لذا جذب برای ۱۱ دستگاه اجرایی خواهیم داشت.

وی گفت: پنج مرداد آزمون برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن در همان مرداد اعلام خواهد شد و قریب ۸۴۴۹ نفر جذب خواهیم داشت.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: آزمون‌های استخدامی منجر به عدالت می‌شود و جایی برای سفارش وجود ندارد. ضمن آنکه دولت‌های قبلی هشت آزمون فراگیر برگزار کردند در حالی که دولت سیزدهم به تنهایی، چهار آزمون فراگیر را برگزار کرده است که بی سابقه است. در عین حال که ۱۸ آزمون اختصاصی در سراسر کشور برگزار کردیم و هرکس که توانمند است می‌تواند در آن شرکت کند.

نظر شما