شناسهٔ خبر: 67491291 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارزیابی از مناظره آخر پزشکیان - جلیلی

کنعانی‌مقدم: جلیلی نشان داد برای ریاست جمهوری آماده است

امیررضا قشقایی

فعال سیاسی اصولگرا گفت: سخنان و برنامه های آقای جلیلی در مناظره با آقای پزشکیان معقول‌تر بود و به دلیل تشکیل دولت سایه نیز ایشان نشان داد که برای ریاست جمهوری آماده است.

صاحب‌خبر -

حسین کنعانی مقدم، دبیر کل حزب سبز ایران و فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با ایسنا درباره جمع بندی خود از آخرین مناظره انتخاباتی میان دو نامزد باقی مانده عنوان کرد: مناظره دیشب در ادامه مناظره اول میان دو نامزد انتخاباتی برگزار شد. آقای پزشکیان در این دو مناظره سعی کرد آقای جلیلی را تحت تاثیر سخنان و حرکات خود قرار دهد. همچنین آقای پزشکیان با وجود اینکه نفرات دولت آقای روحانی در ستاد انتخاباتی ایشان وجود دارند اما سعی کرد خود را از دولت آقای روحانی و افرادش مبرا کند.

وی ادامه داد: متاسفانه آقای پزشکیان گاهی دستاوردهای دولت شهید آیت الله رئیسی را نادیده گرفت که این اتفاق خوبی نبود و برخی از سخنان ایشان مردم و طرفداران آقای جلیلی را ناراحت کرد.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: آقای جلیلی اما سعی کرد تحت تاثیر سخنان آقای پزشکیان قرار نگیرد و بر خود مسلط باشد. سخنان و برنامه‌های ایشان نیز معقول‌تر بود. به دلیل تشکیل دولت سایه نیز آقای جلیلی نشان داد که برای ریاست جمهوری آماده است. آقای جلیلی همچنین خیلی آرام‌تر از آقای پزشکیان در مناظره حاضر شد و موضوعات مطرح شده را به شکل کارشناسی و معقول پاسخ داد.

انتهای پیام

نظر شما