شناسهٔ خبر: 67491214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام‌ نور کشور:

اگر رئیس‌ جمهور اصلح نباشد کارهای کشور عقب می‌افتد

مریم نوری

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور کشور گفت: برای انقلاب خون‌های بسیاری ریخته شده است که این خون‌ها کشور را حفظ خواهد کرد اما اگر رئیس‌ جمهور اصلح نباشد کارهای کشور عقب می‌افتد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدمحمود نبوی امروز (چهارشنبه، ۱۳ تیر ماه) در نشست تبیینی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری که در دانشگاه پیام‌ نور زنجان برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که موجب اقتدار نظام می‌شود. دشمنان با انواع شیطنت‌ها و توطئه‌ها درصدد دور کردن مردم ایران از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید با هوشیاری مقابل این توطئه‌ها ایستاد.

او بیان کرد: رئیس‌ جمهور آینده باید فردی انتخاب شود که اصلح، ولایتمدار و همراه رهبر انقلاب باشد و به کشور آسیب نزند.

نبوی با بیان اینکه مشارکت ۴۰ درصدی در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشانه کم‌کاری فرهنگی است، ادامه داد:‌ بخشی از جامعه با مشکلاتی مواجه‌اند و بخشی نیز نسبت به عملکردها گلایه دارند در حالی که با فعالیت‌های فرهنگی و جهاد تبیین می‌توان این مشارکت را به بیش از ۶۰ درصد رساند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در سال‌های گذشته در راستای رشد و توسعه کشور، گفت: ولایتمداری و عشق به رهبر معظم انقلاب و اخلاص، از ویژگی‌های بارز و شاخص آیت‌الله شهید رییسی بود. ولایتمداری،‌ اخلاص و تهجد سردار سلیمانی او را به مقام والای شهادت رساند.

انتهای پیام

نظر شما