شناسهٔ خبر: 67491175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

پروژه پل روگذر بلوار سردار سلیمانی ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: کارگاه عمرانی پروژه پل روگذر بلوار سردار سلیمانی با پیشرفت ۴۶ درصدی فعال است.

صاحب‌خبر -

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم درباره تقاطع و پل روگذر بلوار سردار سلیمانی، اظهار کرد: قرارداد اجرای این پروژه در سال ۱۴۰۲ با سازمان توسعه و عمران شهرداری منعقد شد.

وی افزود: در ابتدا به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها از جمله برق و آب، فرایند تجهیز کارگاه پروژه به‌کندی پیش رفت و پس از تجهیز کارگاه با توجه به اینکه پروژه روی بستر سنگی قرار داشت، قابلیت حفاری و پی‌ریزی به کندی انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم عنوان کرد: پل روگذر بلوار سردار سلیمانی با پیشرفت ۴۶ درصد به صورت روزانه در حال پیشروی در عملیات عمرانی است.

بخشی اضافه کرد: این پل روگذر دو محور مواصلاتی اصلی را به یکدیگر متصل و جاده اراک را پیش از اینکه وارد خیابان خرمشهر شود به بلوار غدیر متصل می‌کند که ترافیک میدان ارتش را کاهش می‌دهد.

وی عنوان کرد: این پل به طول ۳۵۵ متر و عرض ۲۰ متر احداث می‌شود که از دو ردیف پایه تشکیل و ۱۲۰۰ تن میلگرد و ۸۵۰۰ تن بتن‌ریزی در این پل به کار گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: در اجرای پروژه معارضاتی وجود داشت که منطقه چهار شهرداری قم نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرده و بخشی از آن باقی‌مانده است، با این وجود پروژه عمرانی متوقف نشده و در حال انجام است.

بخشی اضافه کرد: پایه‌ها در بخش شرقی پروژه نصب شده و نصب تنها در بخش‌هایی که معارضات وجود دارد انجام نشده است، همچنین بتن‌ریزی نخستین عرشه قسمت غربی پروژه نیز انجام گرفت.

نظر شما