شناسهٔ خبر: 67491124 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ونزوئلا از بازدید گروهی از کشتی های جنگی روسیه استقبال کرد

صاحب‌خبر -
ونزوئلا از بازدید گروهی از کشتی های جنگی روسیه استقبال کرد
خبرگزاری آریا-خوزه مانوئل سوارز، شهردار شهر وارگاس در ایالت لا گوآیرا ونزوئلا گفت که این گروه از کشتی های جنگی روسیه برای یک ماموریت صلح وارد ونزوئلا شده اند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا به نقل از روسیا الیوم؛وی خاطرنشان کرد که دو کشور از حق مردم برای استقلال و زندگی در دنیای چند قطبی دفاع می کنند.
دیروز سه شنبه گروه ضربت دریایی ناوگان شمالی روسیه شامل زیردریایی اتمی کازان، ناوچه آدمیرال گورشکوف، نفتکش تدارکاتی آکادمیک پاشین و ناو نجات نیروی دریایی روسیه نیکلای چکر دیروز وارد بندر شد. بارگاس.
این گروه در حال انجام یک سفر دریایی طولانی است که طی آن از اقیانوس اطلس عبور کرده است، جایی که کشتی های این گروه عملیات شلیک موشک های هدایت شونده دقیق را انجام می دهند سپس در تاریخ 12-17 ژوئن، گروه کشتی های روسی از بندر بازدید کردند هاوانا در کوبا
سوارز افزود: بازدید از این ناوچه روسی و همه پرسنل آن حامل پیام صلح، هماهنگی و حفاظت است، زیرا ما مردمانی هستیم که از سرزمین مادری عزیزمان و این به تمام جهان دفاع می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از منظر ژئوپلیتیک، روسیه و ونزوئلا از جهان چندقطبی دفاع می کنند و با این مفهوم، مردم ما به رهبری نیکلاس مادورو رئیس جمهور و همچنین برادران روسی ما به رهبری ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پایبند هستند.

نظر شما