شناسهٔ خبر: 67490766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ماند

اصغر عبداللهی

امیر صدیقی با پیروزی در انتخابات، برای چهار سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۴۰۳)، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو به میزبانی هتل هما، با ریاست شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و فرهنگی وزیر ورزش برگزار شد که در پایان، امیر صدیقی به عنوان رییس این فدراسیون در سمت خود ابقا شد.

مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، در حالی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک ایران در این مجمع حاضر شد که تا اواسط رای‌گیری، در محل برگزاری مجمع حضور نداشت و این موضوع از جمله حواشی مجمع انتخابات فدراسیون ووشو بود.

امیر صدیقی، عباس شیبک، مجتبی جانعلی، سید امیر نوری سادات و جعفر عرفانیان ۵ کاندیدای شرکت کرده در این انتخابات بودند که سه نفر از این کاندیداها، در اعتراض به روند برگزاری مجمع از حضور در محل برگزاری انتخابات خودداری کردند.

به این ترتیب امیر صدیقی، رئیس چهار سال گذشته فدراسیون ووشو، تک کاندیدای این انتخابات بود که با کسب ۴۹ رای از ۵۰ آرای مأخوذه مجمع، برای چهار سال آینده نیز در سمت ریاست این فدراسیون ابقا شد.

او در بخشی از سخنرانی خود که پیش از آغاز رای‌گیری انجام داد، اظهار کرد: ما به عنوان یک خانواده نشان دادیم که در سختی‌ها کنار یکدیگر هستیم و می‌توانیم موفقیت‌های این رشته در میادین مختلف را با همدلی ادامه دهیم. 

او افزود: برخی‌ها می‌خواستند برای این رشته و خانواده ووشو مشکلاتی ایجاد کنند که خوشبختانه از انجام این کار ناکام بودند و این اتفاق خوب تنها با همدلی اعضای این مجمع و خانواده ووشو صورت گرفت. امیدوارم در سال‌های پیش رو نیز با حمایت شما عزیزان، فدراسیون پر افتخار ووشو به موفقیت‌های بیش‌تر و بزرگ‌تری دست یابد.

معرفی اعضای هیات رئیسه فدراسیون ووشو

در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو، رای‌گیری برای اعضای هیئت رئیسه هم انجام و اعضای هیات رئیسه تعیین شدند. 

 امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، جعفر سمیعی و حمیده صادقی را به عنوان نایب رئیس اول و دوم، سیدعلیرضا حاجی میرعرب را به عنوان خزانه‌دار، میترا عباسی و مهدی علی‌نژاد را به عنوان کارشناس خبره و سیدحسن روشنایی و مهدی خلیلی سوادکوهی را به عنوان نماینده هیات‌های استانی و امیرعباس لشگری را هم به عنوان نماینده باشگاه‌ها برای حضور در هیات رئیسه معرفی کرد تا به رای‌گیری گذاشته شوند. 

در نهایت با انجام فرآیند رای‌گیری جعفر سمیعی با کسب ۴۴ رای به عنوان نایب رئیس اول، سیدعلیرضا حاجی میرعرب با کسب ۴۸ رای به عنوان خزانه‌دار، مهدی علی‌نژاد با ۵۰ رای و میترا عباسی با ۳۸ رای به عنوان کارشناس خبره، مهدی خلیلی سوادکوهی با ۲۶ رای به عنوان نماینده هیات‌های استانی و امیرعباس لشگری نیز با ۴۸ رای، به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی به عضویت هیات رئیسه درآمدند. 

حمیده صادقی نیز با کسب ۲۱ رای نتوانست آرای لازم را برای نایب رئیسی دوم کسب نمایند. همچنین مجمع برای انتخاب بازرس به رئیس مجمع اختیار داد.  نایب رئیس دوم فدراسیون در مجمع عمومی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

انتهای پیام

نظر شما