شناسهٔ خبر: 67490545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک فعال سیاسی:

با رای ندادن، ممکن است سرنوشت خود و دیگران را به خطر بیندازیم

سارا سلطانی

استاد بازنشسته دانشگاه شهید باهنر کرمان و فعال سیاسی گفت: ما مدیون نظام هستیم و اگر به تکلیف خود عمل نکنیم، در واقع ممکن است سرنوشت خودمان و دیگران را به خطر بیندازیم.

صاحب‌خبر -

دکتر مهدی ابراهیمی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: از همه افرادی که به سن رای دادن رسیده‌اند خواهش می‌کنم که حتما در انتخابات شرکت کنند و در سرنوشت خود دخیل باشند.

به اعتقاد وی، رای دادن یک حق و تکلیف است، همچنین افرادی باید انتخاب شوند که توانایی خدمت رسانی داشته باشند و مشکلات جامعه را رفع کنند و جامعه را به سعادت و خوشبختی برسانند.

این فعال سیاسی ادامه داد: ما مدیون نظام هستیم و اگر به تکلیف خود عمل نکنیم، در واقع ممکن است سرنوشت خودمان و دیگران را به خطر بیندازیم و امیدواریم در روز جمعه همه و حتی افرادی که هشت تیرماه پای صندوق‌های رای نیامده بودند، بیایند.

«مردم استان کرمان، در هشتم تیرماه بیشتر از میانگین کشوری در انتخابات شرکت کردند و جمعه پیش رو نیز نباید غفلت کنند و درصد مشارکت خود را به ۹۰ درصد برسانند.» این مطلب بخش دیگری از سخنان ابراهیمی بود.

این فعال سیاسی خطاب به مردم گفت: برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد و برای ادامه تفکر شهید رئیسی حتما در انتخابات شرکت کنید و بدانید اگر انتخاب اصلحی داشته باشید، گرفتاری‌ها و مشکلات حل خواهد شد بنابراین قهر کردن با صندوق رای، راهکار رفع مشکلات نیست.

انتهای پیام

نظر شما