شناسهٔ خبر: 67490052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

هفته ناجا ویترین اقدامات و فعالیت‌های مرزبانی است

بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: هفته ناجا ویترین اقدامات و فعالیت‌های مرزبانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته فراجا اظهار کرد: هفته فراجا فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار پلیس و مرزبانی است و دستیابی به پلیس مؤمن، متعهد، حرفه ای، کارآمد، هوشمند و مجهز به دانش و فن آوری های روز هدف اساسی فرماندهی انتظامی و مرزبانی است.

وی تصریح کرد: هفته فراجا بستری مناسب برای نمایش دستاوردها و مأموریت‌های نیروی انتظامی است و توجه به امر آموزش و اطلاع رسانی در اولویت برنامه‌های این هفته قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه نقش رسانه در جلب مشارکت عمومی و ایجاد امنیت بسیار حیاتی است، فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: ارائه گزارش، عملکرد و مأموریت‌های پلیس به مردم، منجر به افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

خسروی با بیان اینکه هفته ناجا ویترین اقدامات و فعالیت‌های مرزبانی است، گفت: خدمات شایسته و ارزنده مرزبانی در جهت برقراری نظم و امنیت در مرزها بر کسی پوشیده نیست.

وی نهادینه سازی ارزش‌های اسلامی را از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته انتظامی عنوان و اضافه کرد: استیفای حقوق مرزنشینان و همچنین احترام به قانون نیز از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های هفته فراجا است.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر نیز در این نشست برنامه‌های هفته فراجا را تشریح کرد.

نظر شما