شناسهٔ خبر: 67489994 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا آغاز می‌شود

ثبت‌نام متقاضیان استخدام از طریق شرکت در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا، ۱۴ تیرماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شد.

ثبت‌نام متقاضیان در این آزمون استخدامی تا ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت و تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون نیز روزهای ۹ و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ اعلام‌ شده است.

دفترچه راهنمای دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

داوطلبان می‌توانند در دو حوزه مشاغل عمومی و مشاغل تخصصی در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت کنند. مشاغل عمومی شامل مواردی مثل حسابداری، کارشناس امور مالی، کارشناس روابط عمومی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس توسعه منابع و کارشناس برنامه‌ و بودجه است و مشاغل تخصصی نیز مواردی است که جزئیات و شرایط احراز آن در دفترچه راهنمای دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور درج شده است.

زمان اعلام نتایج آزمون کتبی مشترک فراگیر، یک ماه پس از برگزاری آزمون خواهد بود.

قرار است در این آزمون، پنج هزار و ۲۵۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله وزارت کشور، وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت ورزش و جوانان، پست‌بانک ایران، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان آموزش، ترویج و تحقیقات کشاورزی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، روزنامه رسمی کشور، گمرک جمهوری اسلامی ایران جذب و به‌کارگیری شوند.

نظر شما