شناسهٔ خبر: 67489164 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نیروهای مقاومت: پاسخ کوبنده‌ای به صهیونیست‌ها می‌دهیم - اکونیوز

اقتصاد ایران: حملات بی امان زمینی و هوایی علیه نوار غزه و تشدید درگیری‌های مسلحانه در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات فلسطین است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: علاوه بر تداوم حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی ساعات گذشته، کرانه باختری نیز شاهد حملات نظامیان صهیونیست و شهادت چهار تن از نیروهای مقاومت فلسطین بود که همین مسأله باعث متشنج شدن اوضاع در این منطقه شده است.

حملات پی در پی هوایی و زمینی علیه نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی ساعات گذشته ادامه داشته به طوری که بمباران خانه‌های مسکونی در محله شیخ رضوان واقع در شهر غزه دست کم پنج شهید از جمله سه کودک برجای گذاشته است.

در کنار حملات هوایی رژیم صهیونیستی، توپخانه این رژیم نیز محله‌های زیتون و شجاعیه واقع در شرق شهر غزه را زیر آتش گرفت.

نیروهای مقاومت: پاسخ کوبنده‌ای به صهیونیست‌ها می‌دهیم

این در حالی است که نبرد نیروهای فلسطینی با اشغالگران در محورهای مختلف غزه به ویژه اردوگاه شابوره و میدان العوده در مرکز شهر رفح ادامه دارد.

شهادت ۴ رزمنده فلسطینی در حمله به کرانه باختری

از سوی دیگر حملات نظامیان صهیونیست علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه طولکرم باعث وقوع درگیری‌های مسلحانه در این منطقه شد.

به گزارش شبکه المیادین، نظامیان اشغالگر طی بامداد امروز به خانه‌های فلسطینی‌ها در روستای تل واقع در جنوب نابلس یورش بردند.

مناطق مسکونی صوریف واقع در شمال الخلیل نیز شاهد حملات عناصر صهیونیست بود.

علاوه بر این یورش‌ها، حمله هوایی رژیم صهیونیستی گروهی از نیروهای مقاومت فلسطین را در طولکرم هدف قرار داد که در جریان این عملیات دست کم چهار تن از رزمندگان به شهادت رسیدند.

فراخوان اعتصاب عمومی در کرانه باختری

به دنبال شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت فلسطین در طولکرم به دست اشغالگران صهیونیست ساکنان کرانه باختری خواهان اعتصاب عمومی در این منطقه شدند.

به گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست بامداد امروز در جریان یک حمله هوایی علیه گروهی از نیروهای مقاومت فلسطین چهار تن از آنها را در طولکرم به شهادت رساندند.

بعد از انتشار این خبر، ساکنان کرانه باختری خواهان اعتصاب عمومی در این منطقه در اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی شدند.

ساکنان کرانه باختری همچنین خواهان اعلام عزای عمومی در این منطقه شدند.

تل آویو پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهد کرد

گردان‌های شهدا الاقصی به شهادت چهار تن از نیروهای خود به دست عناصر رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز واکنش نشان دادند.

به گزارش شبکه المیادین، گردان‌های شهدا الاقصی مستقر در اردوگاه نورشمس اعلام کردند که چهار تن از رزمندگان این گردان‌ها به دست اشغالگران صهیونیست در جریان حملات هوایی علیه این اردوگاه در شرق طولکرم به شهادت رسیدند.

نیروهای مقاومت: پاسخ کوبنده‌ای به صهیونیست‌ها می‌دهیم

این گردان‌ها تاکید کردند که شهادت رزمندگان فلسطینی تنها باعث تقویت اراده مبارزاتی نیروهای مجاهد در برابر دشمن صهیونیستی و پایبندی بر گزینه مقاومت می‌شود و پاسخ این نیروها به عملیات نظامیان صهیونیست تکان دهنده خواهد بود.

در همین راستا نیروهای فلسطینی عناصر صهیونیست را در جریان حمله به شهر قلقیلیه هدف قرار دادند.

روایت «اکونومیست» از بزرگترین موشک باران تاریخ مجعول تل آویو

از سوی دیگر یک نشریه غربی به نقل از یکی افسران ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله در سطح بالایی از آمادگی برای رویارویی با حمله زمینی این رژیم به لبنان در مقایسه با اوکراین در برابر روسیه قرار دارد.

به گزارش شبکه المیادین، این افسر صهیونیست اضافه کرد: مواضعی که ارتش فکر می‌کرد به خوبی استتار شده‌اند توسط حزب الله شناسایی و بارها مورد حمله قرار گرفته است.

در گزارش نشریه اکونومیست تاکید شده است: نگرانی‌ها نسبت به وقوع جنگ وحشتناک با حزب الله لبنان تشدید شده است چرا که در این صورت شاهد حملات پهپادهای انتحاری، قطع گسترده برق و بزرگترین موشک باران در تاریخ تل آویو خواهیم بود.

در ادامه این گزارش آمده است، این گونه برآورد شده که در صورت جنگ با حزب الله، رژیم صهیونیستی شاهد بزرگترین موشک باران پی در پی در تاریخ مجعول خود خواهد بود.

نظر شما