شناسهٔ خبر: 67488444 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴؛

گوندوغان:«یامال» چیزهای زیادی باید یاد بگیرد/از اسپانیا نمی‌ترسیم

کاپیتان تیم ملی آلمان از آمادگی تیمش برای رویارویی حساس با اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ سخن گفت و به تحسین «لامین یامال» پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا موسوم به یورو ۲۰۲۴ باید روز ۱۵ تیر ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی اسپانیا برود تا علاقه‌مندان به فوتبال شاهد یکی از فینال های زودهنگام این بازی ها باشند.

«ایلکای گوندوغان» که یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم ملی آلمان است در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی ARD ابراز کرده که تیمش با اعتماد به نفس زیادی به این بازی نزدیک می‌شود و معتقد است که آلمان نباید از اسپانیا بترسد زیرا آنها نیز توانایی‌های زیادی دارند.

او همچنین در مورد هم‌تیمی‌هایش در باشگاه بارسلونا، یعنی «لامین یامال» و «پدری»، که در تیم ملی اسپانیا حضور دارند و در این مسابقه رقیب او خواهند بود گفت: معتقدم اسپانیایی‌ها بیش از آنچه در ظاهر نشان می‌دهند روی تیم ملی آلمان حساب کرده اند.

گوندوغان همچنین به تمجید از لامین یامال پرداخت و او را بازیکنی خاص نامید اما تأکید کرد که یامال هنوز باید چیزهای زیادی بیاموزد. او افزود که هرچند یامال در کارهای دفاعی فعال نیست، اما نقش کلیدی در حملات تیم اسپانیا دارد و اگر توپ سریع از دست برود، او به عنوان بازیکن کلیدی برای انتقال توپ از دفاع به حمله مورد استفاده قرار می گیرد.

گوندوغان تأکید کرده که کلید این مسابقه مدیریت بازی بدون توپ توسط هر دو تیم خواهد بود و با توجه به وضعیت فعلی و عملکردهای قبلی در یورو، معتقد است که در اشتوتگارت دو تیم از برترین تیم های این تورنمنت به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما