شناسهٔ خبر: 67487990 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بازیگر «گلادیاتور ۲» می‌خواست جنگجو باشد نه مدل لباس

بازیگران فیلم «گلادیاتور ۲» پل مسکال و پدرو پاسکال از چگونگی نقش‌آفرینی در این فیلم و در برابر هم سخن گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین- پل مسکال در اولین گزارشی که از «گلادیاتور ۲» منتشر شده، گفت پس از ملاقات با ریدلی اسکات کارگردان فیلم، تنها نیم ساعت با وی صحبت کرده و بلافاصله به وی پیشنهاد شد تا نقش اصلی دنباله فیلم «گلادیاتور» را بازی کند. فیلمساز مشهور بریتانیایی پس از تماشای بازی موفقیت‌آمیز مسکال در «مردم عادی» از طرفداران این بازیگر شده بود.

مهر نوشت:مسکال در «گلادیاتور ۲» در نقش لوسیوس، پسر لوسیلای با نقش آفرینی کانی نیلسن بازی می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که لوسیوس در جوانی در منطقه نومیدیا در شمال آفریقا زندگی می‌کند و مادرش وی را از کودکی به آنجا فرستاده تا از امپراتوری روم دور باشد، اما دست زندگی لوسیوس را به عنوان یک گلادیاتور به رم بازمی‌گردانند و وی با دشمنان روبه رو و با مادرش همراه می‌شود.

در این فیلم پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، ژنرال رومی که تحت فرماندهی ماکسیموس دسیموس مریدیوس (با بازی راسل کرو در فیلم اصلی «گلادیاتور») آموزش دیده، بازی می‌کند. دنزل واشینگتن هم در نقش ماکرینوس یک چهره ثروتمند باقدرت که از گلادیاتورها نگهداری می‌کند، جلوی دوربین رفته و جوزف کوین و فرد هچینگر در نقش امپراتورهای دوقلوی روم بازی کرده‌اند.

مسکال درباره نوع نقش آفرینی‌اش گفت: فقط می‌خواستم شخصیتی بزرگ و قوی باشم چون فکر می‌کنم گاهی تلاش برای داشتن ظاهری عالی باعث می‌شود بیشتر شبیه مدل لباس به نظر برسی تا یک جنگجو.

مسکال برای بازی در این فیلم آنقدر ماهیچه‌هایش را افزایش داد که پدرو پاسکال گفت رویارویی با او در میدان مسابقه بسیار چالش برانگیز بود. وی افزود: ترجیح می‌دهم از یک ساختمان پرت شوم تا اینکه دوباره با او بجنگم.

پارامونت پیکچرز «گلادیاتور ۲» را از ۲۲ نوامبر در سینماهای جهان اکران می‌کند.

۲۲۰۵۷

نظر شما