شناسهٔ خبر: 67487883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری زنجان از زندان شهرستان ابهر بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان زنجان همراه معاونان خود و تعدادی از قضات ضمن بازدید از زندان ابهر به مشکلات زندانیان رسیدگی کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق، در حاشیه بازدید از زندان ابهر گفت: بازدید از زندان یکی از برنامه‌های همیشگی قضات در طول سال است تا از نزدیک اوضاع و احوال زندانیان رصد و در صورت امکان مشکلات و موانعی حقوقی آنان برطرف شود.

وی ادامه داد: امروز قضات و معاونین استان دادگستری استان زنجان با حضور در زندان ابهر با بررسی مشکلات زندانیان در صورت امکان با استفاده از ارفاقات قانونی و سایر تاسیسات نوین حقوقی مشکلات آن‌ها را مرتفع خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان پس از بازدید از بند‌ها و دیدار چهره به چهره با زندانیان، از کارگاه‌های اشتغال زندان ابهر نیز بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان از زندان شهرستان ابهر بازدید کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق در سفر یک روزه به شهرستان ابهر و بازدید از دادگستری و دادسرای ابهر در جمع قضات و کارکنان با تقدیر از زحمات کارکنان شهرستان بر تحقق کامل بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری در عدالت محوری، تسریع در رسیدگی، کار جهادی و ارائه راهکار مناسب جهت کثرت پرونده‌ها تاکید کرد

 وی با اشاره به مطالبات مردمی از دادگستری استان بر تسریع در رسیدگی‌ها، رعایت بی طرفی، رسیدگی دقیق، حسن خلق، حسن رفتار، حفظ حرمت افراد را مطلبه به حق دانست و خواستار اهتمام جدی همکاران شد.

 رئیس کل دادگستری زنجان اجرای دقیق سند تحول و مطالعه دقیق و عمل به محتوای آن را امری ضروری بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق افزود: مشارکت کارکنان در اجرای برنامه‌ها دادگستری استان و نظم در کار‌ها بویژه در ورود و خروج، رسیدگی به پرونده‌های معوق، عدم تجدید وقت بدون دستور مقام قضایی را مورد تأکید قرار داد.

در این نشست همکاران اداری و قضائی دادگستری ابهر، دادستان مرکز استان و معاونین رئیس کل نیز حضور داشتند، در ابتدای نشست رستم خانی رئیس دادگستری شهرستان ابهر با عرض خیرمقدم به رئیس کل و هیئت همراه، گزارش کوتاهی از عملکرد مجموعه قضائی شهرستان ارائه کرد.در پایان نماز ظهر و عصر اقامه شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما