شناسهٔ خبر: 67486211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد با تداوم گفتمان شهید رئیسی امکان‌پذیر است

قم- ایرنا - نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید رئیسی میانگین رشد اقتصادی کشور را به حدود چهار درصد افزایش داد گفت: اگر یک رئیس جمهور جهادی و ادامه دهنده گفتمان شهید رئیسی، سر کار بیاید، این رشد به هشت درصد نیز خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد منان رئیسی سه‌شنبه شب در جمع حامیان سعید جلیلی، در مسجد امام حسین‌(ع) در قم طی سخنانی اظهار داشت: شرکت نکردن در انتخابات به معنای تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی، ایران یکپارچه و واحدی را نخواهیم داشت گفت: دشمن برای خاورمیانه از جمله ایران نقشه دارد، طبیعتا کشوری که دارای منابع غنی نفت و گاز و موقعیت ژئوپولوتیک ممتازی باشد، را تحمل نمی‌کنند.

منان رئیسی با بیان این مطلب که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، حکومت پهلوی ژاندارم منطقه بود افزود: نظام‌اسلامی منافع استکبار را با خطر مواجه کرده، از این رو به‌دنبال ضعیف نمودن آن هستند.

نماینده قم خاطرنشان کرد: هر فرد نه تنها باید در انتخابات شرکت کند، بلکه دیگران را نیز به انجام این کار ترغیب نماید.

وی با یادآوری اینکه شرکت نکردن در انتخابات موجب بدتر شدن وضعیت کشور می‌شود تصریح کرد: دشمنان احساس کنند، نظام‌اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار نیست، هزاران ترفندی که دارند را عملی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید به کسی که از گفتمان شهید رئیسی پیروی می‌کند، رای بدهیم.

نماینده قم با یادآوری این نکته که فقط شرکت در انتخابات کافی نیست، گفت: باید با پرهیز از دادن رای سفید و باطله فقط به نامزد اصلح رای بدهیم.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در قم با بیان اینکه باید رای ما در انتخابات پانزدهم اسفندماه یکی از ۲ گزینه پزشکیان و جلیلی باشد گفت: من قلبا دکتر پزشکیان را دوست دارم، مرد شریف، آدم سالم و دارای سابقه مشخصی است، ولی اگر ایشان رای بیاورد، آیا می‌دانید اعضای کابینه او چه کسانی هستند؟

وی گفت با همت شهید رئیسی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور در حال ساخت می‌باشد. 

منان رئیسی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم از افزایش جمعیت شهرهای بزرگ جلوگیری کنیم، نباید دنبال سیاست‌هایی که به نفع طبقه مرفه و سرمایه‌دار است، باشیم.

این نماینده مجلس با ذکر این نکته که در دولت روحانی میانگین رشد اقتصادی کشور نزدیک به صفر و برخی سال‌ها نیز منفی بوده‌است گفت: شهید رئیسی میانگین رشد اقتصادی کشور را به حدود چهار درصد رساند.

وی اضافه کرد: اگر یک رئیس جمهور جهادی که ظرفیت‌های کشور را بشناسد، و نگاهی به غرب نداشته باشد سر کار بیاید، می‌تواند این رشد را به هشت درصد برساند.

وی یادآور شد: در دوران روحانی نرخ ارز هزار درصد افزایش یافت، چون نگاه این دولت به غرب بود.

وی یادآور شد: در زمان دولت روحانی با این استدلال که برجام و اف‌.ای.تی.اف امضا نشده، فقط روزی ۲۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروختیم، واکسن نیز نمی‌توانستیم وارد کنیم.

وی ادامه داد: امروز برجام امضا نشده، اف‌.ای.تی.اف را هم نپذیرفتیم ولی این همه واکسن وارد کردیم و روزی ۲ میلیون بشکه نفت می‌فروشیم.

منان رئیسی با بیان اینکه واقعا تفاوت دارد که چه کسی رئیس جمهور باشد گفت: انتخابات بسیار حساسی را پیش رو داریم.

به گزارش ایرنا انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برگزار شد و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.

نظر شما