شناسهٔ خبر: 67485336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تعزیر درب و پنجره ساز متقلب در شیروان

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از جریمه 732 میلیون ریالی درب و پنجره ساز متقلب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری جوان، کامران ملکی صادقی، مدیرکل اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: پرونده‌ تقلب در ساخت درب و پنجره UPVC به ارزش 366 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شیروان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف را محرز و علاوه بر پرداخت 366 میلیون ریال به عنوان جبران خسارت شاکی، متخلف را به مبلغ 732 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

ملکی صادقی گفت: بازرسان اداره صمت با بررسی شکایت شخصی پیرامون تقلب در ساخت درب و پنجره، این پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شیروان ارسال کردند.

مدیرکل اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در ادامه از محکومیت قاچاقچی چوب در بجنورد خبر داد و گفت:  پرونده قاچاق سه هزار 672 کیلوگرم چوب جنگلی به ارزش یک میلیارد ریال در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی بجنورد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن هرگونه مجوز یا پروانه بهره‌برداری، تخلف قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ملکی صادقی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

نظر شما