شناسهٔ خبر: 67484832 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رؤیای فصیحی در پاریس

روزنامه جوان

تمام سختی‌هایی که تحمل کرده‌ام و همه موفقیت‌هایم مانند یک فریم فیلم از جلوی چشمانم می‌گذرند و یا دم می‌آید که برای رسیدن به جایگاهی که هستم چه سختی‌هایی کشیده و چه تلاشی کرده‌ام

صاحب‌خبر -

 جوان آنلاین: فرزانه فصیحی، دونده ۱۰۰ متر زنان ایران که در المپیک توکیو در دو ۱۰۰ متر شرکت کرد و بازگشت ایران به این مسابقات پس از ۵۷ سال وقفه را رقم زد، این روز‌ها در یک کمپ تمرینی خود را برای حضوردر پاریس آماده می‌کند، در گفتگو با شبکه الجزیره تأکید کرد که در المپیک پاریس من با شایستگی خودم در مسابقه شرکت خواهم کرد، نه از طریق سهمیه جهانی: «رقابت در المپیک یک چالش بزرگ است. هدف من رقابت با خودم است. من می‌خواهم رکورد خودم را بشکنم. این کار ساده‌ای نیست، اما شب قبل از هر مسابقه، خاطرات زندگی‌ام در ذهنم جاری می‌شود. تمام سختی‌هایی که تحمل کرده‌ام و همه موفقیت‌هایم مانند یک فریم فیلم از جلوی چشمانم می‌گذرند و یا دم می‌آید که برای رسیدن به جایگاهی که هستم چه سختی‌هایی کشیده و چه تلاشی کرده‌ام.»
فصیحی سال ۲۰۲۰ با رکورد قابل توجه ۲۹/۷ ثانیه در دو ۶۰ متر به کار خود در بلگراد صربستان پایان داد و به نخستین بانوی ایرانی تبدیل شد که در قهرمانی جهان شرکت کرد. بعد از این تاریخ‌سازی او که لقب جگوار گرفته بود به عنوان نخستین لژیونر زن دوومیدانی ایرن به باشگاه دوومیدانی BAK در صربستان پیوست و حالا امیدوار است در پاریس نیز بار دیگر برای کشورش تاریخ‌سازی کند.

نظر شما